Sessa ruger igjen... Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg er her fortsatt uten tegn til at noe særlig er på gang og føler meg litt alene etter at jeg ikke så deg her inn i går... Hadde en del kynnere i går og det pleier jeg ikke å ha.. i hvertfall ikke merkbare! Så kanskje noe skjer snart for meg, og...
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hei hei! Neida, på INGEN måte! Dette er de lengste dagene i mitt liv..Kynnere er bra, nå har ikke jeg hatt det på et par dager, men har hatt litt mensmurringer..I går prøvde jeg ricinolje, men uten resultat..Har du fått time til overtidsvurdering? Lykke til, har kynnerne tatt seg opp kanskje?? Vi har ikke internett hjemme annet enn i helgene (samboerens jobb-laptop + trådløst), derfor er det ikke alltid jeg får somla meg ned på nærmeste internettkafe, men nå i helgen kan vi holde hverandre oppdatert:) Klem
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 Å, nå ble jeg glad!!!!! Jeg er ikke alene!!! Fikk overtidsvurdering 5.august. Prøvde å spørre om time fredagen, men det var visst ikke aktuelt. Men det går greit. Kynnerne har det ikke vært noe særlig av i dag, men det kommer sikkert til kvelden. Regner med at det er litt sånn som med maseriene at de gjerne kommer på kvelden, for å så gi seg utover natten. Frøkna var i tillegg kjempe aktiv i går kveld/natt så det ble så som så med sovingen. Pytt, pytt... Mannen min har tatt ut ferien nå, han orket ikke vente lenger. Han får jo ikke gjort noe på jobben likevel, så i dag har vi faktisk vært på stranden med niesen min, mamma og en venninne av meg. Jeg har sittet som en dronning i en solstol og kosa meg, og vasset litt. Tar ikke sjangsen på å bade iom at proppen har gått. Og slik går dagan!! Flott at du har prøvd ricinolje uten virkning, da slipper jeg å prøve det! ;-D Mannen min ville at jeg skulle gå trappene i Holmenkollen, men da så jeg på han med et blikk som tydelig sa hva jeg mente om den saken. Ikke f om jeg skal gå trappene der i denne varmen... Hadde ikke gjort det om jeg var uten mage heller! Så foreslo han at vi skulle vaske huset... da sa jeg bare; "DU kan vaske huset!!" Nei, da får frøkna heller komme når hun vil... ;-) Satser på at vi følger hverandre opp i helgen, da! Inntil videre: Lykke til!! Klem
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Skjønner godt at Holmenkollen ikke er aktuelt! jeg prøvde noen trappetrinn her i bygården i dag, men ga meg raskt med det..hadde jo kommet til å besvime etter kun kort tid! da får jeg heller vente litt til... Tenkte å prøve kanel også, så kan du jo få høre hvordan DET går:) Vi "snakkes"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå