Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 hei! er det noen her som har med babyene på tur? og da mener jeg ut i skogen, på ski, i lavvo også videre? er blir det rett og slett for vanskelig?? håper på svar!
*ulvemor* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hei. Jenta mi er ofte med ut på tur hun, hun blir snart åtte mnd:) Henger i bæresela, på magen, nå har jeg kjøpt mei tai, så da kan hun henge på ryggen. Og på lavvotur er det bare å ta med reisesenga:) Til høsten skal jeg begynne å konkurrere aktivt innen idretten min igjen, og da blir det en del turer på jenta mi:) Eneste som kan bli problematisk på tur er jo vann og mat og sånn, men det er jo bare å ta med termos, tenne bål o.l
Luca Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 jøss, det ,å jeg si var sprekt....på lavvotur med henne! Pappaen her har også lyst på lavvotur med jentene, men jeg har tenkt at vi får vente litt jeg...hmm, så kanskje vi skal gjøre det tro. Hvilken idrett holder du på med?
Ranveig R Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Vi går litt i utmarka, med småen i baereselele, men vi har ikkje vore på lang tur enno. I morgon kveld derimot skal eg og småen sove i telt. Det er jo varmt og godt ute, så eg trur ikkje det skal bli noko problem. Det einaste er, som nokon her sa, at det kan vere vanskeleg å få varmt vatn til graut, men eg får satse på at det går an å få tak i (skal overnatte på campingplass). Viss ikkje får han klare seg med brød og pupp ) Ingen ting er for vanskeleg viss ein virkelig har lyst til det!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Vi bruker DNT sine hytter ganske aktivt. Den yngste gutten vår var ikke fylt 2 år da han gikk på fjelltur for første gang. Nå som vi har fått en ny baby i huset, blir det helst steder der det er mulig med barnevogn. På første overnattingstur vil hun være 2,5 mnd. Å gå på tur er ikke noe problem, det krever bare litt planlegging:-)
*ulvemor* Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 hei du:) Jeg skulle se om flere hadde svart på denne tråden, og så ser jeg at du har svart meg ja det er deilig å ut på tur, og jenta mi er jo så rolig og snill. Du har jo også rolig barn, eller hur? Ellers så driver jeg og bokser litt Hehe.. har faksik bronsje fra et europamesterskap, og har vært norgesmester ett par ganger, så det har vært ganske seriøst, men nå fremover blir det bare på morro Ellers koser vi oss bare i sommerværet for tida :)
Luca Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Rolige barn her også ja, så det hadde nok bra med litt "ordentlige" turer etterhvert. Boksing, ja det må jeg si:-) En skikkelig tøffing du da, det må jeg si er noe jeg ikke hadde gitt meg ut på....slått ned har jeg aldri blitt, og det frister heller ikke:-) Men du må jo være veldig god da, på det nivået du har drevet på..imponerende. Koser oss i sommerværet vi også, men nå er det så varmt av vi er inne for øyeblikket. Eldstedatteren min hev seg på et fly til mormor i Trondheim her om dagen, så nå er det hun som traver på shopping rundt i byen. Vi er begge slik, men en gang vi kommer oppover må vi rundt å kikke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå