mathilde70 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Er det noen gravide/småbarnsforeldre her inne som bor på Rivieraen?
mathilde70 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg skal være en del i nærheten av Cannes i permisjonstiden. Lurer på om det finnes noen "bim-/dib-aktige" treff i området? Har du eventuelt noen franske dib-sider å anbefale?
Süsse Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Det hoertes da koselig ut! Den eneste siden jeg vet om (har ikke brukt den selv enda) er www.kidookid.com. Der kan du finne mye forskjellig, vet jeg. Ellers bruker jeg www.angloinfo.com til en del annet (ikke et spesifikt babyform nei). Hvis det er noe annet er det bare aa spoerre. Jeg har vaert her nede i 3 1/2 aar naa. Jeg bor i Antibes, hvis du vet hvor det er.
mathilde70 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2006 Takk! Var såvidt innom og sjekket nettstedene. De virker veldig ok og ikke minst aktuelle for de som bor på Rivieraen. Fint med så stedsspesifikke sider :-). Det ser forresten ut til at vi ender opp i Juan-Les-Pins, så det blir jo ikke langt unna der du bor.
Süsse Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har bodd i Juan-Les-Pins foer. Naa bor vi helt paa grensa, midt i mellom Antibes og Juan-Les-Pins. Du maa si fra naar du kommer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå