Haldis84 har fått Christopher Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 jeg har ei jente på 3 år. Det siste året har hun fått nupper på over armene og noen på leggene. Ikke så mange . Dem er ikke røde eller klør, bare små hudfarget nupper. Ser dem nesten ikke. Så prøvde jeg å klemme på en, d kom ut sånn hvit masse. Akuratt som fett i huden.Noen som har vært borti lignende?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Sånn har jeg sett på datteren min også, i perioder. Tror det kan komme av varme. Hun gjør seg iallefall ikke noe av det.
Rut Bram Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 hvis de ikke irriterer henne, så er det vel ikke noe å bekymre seg for? jeg ville latt dem være i fred...
ruth cole Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 dette høres veldig ut som mollusker. ikke farlig og forsvinner av seg selv etter ca.1år. er det veldig mye kan visst legen skrape de bort. min sønn hadde det og de forsvant av seg selv, og er helt ufarlige. tror det er en form for vorter...
Audrey Horn Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Legen vår sa vi skulle smøre på blå apobase, og det hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå