Monstermamma Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jenta mi har fyllt 1 år, men så har det liksom blitt en vane å høre til på denne debatten... så jeg måtte inn og kikke litt..... er det det samme det dreier seg om ennå tro? Og så gikk jeg inn på tråden startet av hun som lot ungen sin smake is...... Skrekk og gru!!! Så mye slenging med leppa og angrep på andre, bare for at de gjør ting annerledes enn en selv! Var ikke noe koselig idet heletatt, fy og skam dere! Her var det ikke mye respekt gitt... Håper det er lenge til dere kommer etter på småtroll 1-2 år!!! Takk for meg!!!
snuppelure 74 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hihihi =) Helt enig med deg der altså =) Hver å en må jo få gjøre hva en selv synes er best for sitt barn, uten å få så jævlig med pepper .... Fikk helt sjokk av det innlegget jeg også... Det er jo gjerne de anonyme som slenger mest med leppa da ....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Helt enig med deg jeg også. At det går an å kritisere folk så mye som enkelte gjør her inne. Kan jo bli sjokkert av mindre.
Luca Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Skjønner jeg har gått glipp av dagens innlegg, og måtte inn å sjekke. Litt kjedelig med en så hissig tone her enkelte ganger ja, syns det går veldig i bølgedaler jeg....synd. Ville forøvrig selv ikke gitt is til en liten baby, men folk finner vel ut selv hva de vi gjøre...
*ulvemor* Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg kommenterte ikke isen, for om en skal la sin lille smake litt eller ikke, det må da den enkelte få bestemme, Morfaren til jenta mi møtte henne for første gang forrige helg (da var hun 7,5 mnd), han har ikke tidligere ville møtt henne fordi jeg fikk barn alene, så da han møtte henne kommenterte jeg ikke at han ga henne litt is på en skje. Det jeg bare måtte kommentere litt er at så mange anbefaler de andre her inne å begynne med grøt så tidlig (før tre mnd og sånn), og det bør vi kanskje overlate til helsesøstrene å anbefale om det er nødvendig Var jo forresten de anonyme som verst som vanlig:)
Luca Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Tror nok ikke det er ditt svar det hentydes til her altså. Det er nok alle de anonyme kommentarene, så slapp av på det:-) Er jo veldig enig med deg, skjønner heller ikke det stresset med mat som det er mye av her. Helsesøster snakket en gang om hvor synd det var at så mange ga mat tidlig, og at de gjorde det for de syns det er morro??! Hadde vel også syns det var morro å sett lillesnupp spise både ditt&datt jeg, men dukkestadiet har jeg kommet over.-) Og skjønner veldig godt at is ikke var det viktigste for deg når morfar ser barnabarnet for første gang:-) Håper har kommer på andre tanker nå da, det blir viktig med besteforeldre når du får barn. Man får et annet forhold til foreldrene sine, og ønsker jo at de har kontakt med barnebarna sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå