snuppelure 74 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 snuppa mi liker aller best nudler og skinke Den hun liker minst er svinekjøtt med grønnsaker også elsker hun pærepuree da
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 liker best grønnsaker med kalkun og grønnsaker med kylling. Det har hun spist siden hun var 6 mnd. Hun er nå 9 mnd og skikkelig kresen på middag. Så innimellom kjøper jeg disse til henne enda.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Liker veldig godt alt som har kalkun i, spesielt 6-mnd glassene fra Nestle. Liker ikke svinekjøtt noe særlig (bor det en liten muslim inni han kanskje?).
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Gutten min liker best Hipps nudler, grønnsaker og skinke=) Men er også veldig glad i Hipps potet og mais -glasset=)
*ulvemor* Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 jenta mi liker også hipp sine glass best. Det eneste hun kan smake på fra nestle er mormors lapskaus, men det er sånn bob bob
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jenta mi er litt eldre, 9 måneder, hun liker middagsglassene fra småfolk best, de fra 8 måneder. Jeg har smakt på glassene jeg også, og er helt enig med henne i at disse er de beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå