Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby er født syk og har en god del problemer. Nå har h*n begynt å dra seg i øret og håret bak øret ved feks amming og når h*n skal sove. Er dette noe friske babyer gjør? Ved hvilken alder?

Takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenten min gjør det..begynnte når hun var ca 4 mnd gjør det hele tiden når hun er sliten og trett...

hvor gammel er gullet ditt da?

Skrevet

tulla mi er rett over 9 mnd og hun har dratt seg i øret siden hun var liten liten. hun gjør dette når det er kos, øyelokkene begynner å bli tunge og det er tid for en hvil.

Skrevet

Ja, det gjør han når han er trett eller koser seg, som f.eks ved amming :) Har gjort det siden han var rundt 1 mnd :)

Skrevet

Helt normalt. Min gjør det ikke når hun dier da, men når hun er trøtt. Helt fra 3-4 uker (tror jeg) og gjør det ennå (4 mdr).

Skrevet

Baby er akkurat 5 mnd, men ligger en del etter i utvikling.

Jeg er glad for å se at dette er noe friske babyer også gjør, og at det derfor ikke trenger å være pga sykdommen.

Skrevet

nei dette er nok helt normalt..uff alt man skal gå å tenke på....håper det hjalp litt med disse svarene da;)

klem fra

Skrevet

Jenta mi har gjort det så lenge jeg kan huske.

Nå er hun 9,5mnd å gjør det fremdeles ved amming eller mating av flaske. Å hun er helt frisk :)

Skrevet

etterhvert som motorikken blir bedre har vi sett at det er kosing babyen vår driver med, koser med øret eller håret, spesielt ved amming.

Er nok normalt ja!

Skrevet

3 åringen min begynte med dette da han var baby, og gjør det enda! Han gjør det når han er trøtt, koser seg eller bare sitter å slapper av. Minstemann på 10 mnd har tendensen han også ;)

Skrevet

Jenta mi koser alltid med øret sitt når hun er trøtt, drar i det eller bare stryker :) Så det er helt normalt ja :)

Skrevet

Gullet her gjør det når han begynner å bli trett. Koser litt og så sovner.

Har jort det ganske lenge, før tok han seg til ørene når han skreik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...