Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 ....har gått glipp av det hver gang NRK endelig har valgt å sende den, irriterende! Noen som har spilt den inn og kanskje er villig til å gjøre en handel?;-))
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg ler meg ihjel - svarte på en annen link at det var favorittprogrammet mitt. Desverre har jeg ikke fått spilt inn hele - krysser fingrene for at de snart sender det igjen og jeg kan få spilt den inn på dvd - opptakeren min. Elsker det programmet og kan flere av sangene også.....kostymene er kjempefine.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 HAr den ikke, men den går rundt jul/nyttår. Bedre lykke neste gang :-)
Mamma til bollekinn :) Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg fikk lastet den ned på internett gjennom nedlastingsprogrammet eMule Fins to versjoner av den der, tror du må søke på rock n roll wolf eller noe. Men hvis du ikke vil laste den ned selv, kan jeg godt brenne ut en DVD til deg? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå