Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Dere må se på denne linken fra -din side- økonomi. Alle tallene er gått igjennom og godkjent av skattedirektoratet og rikstrygdeverket... http://www.dinside.no/php/art.php?id=579 Så slutt og klag!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 hmm tror ikke det e vi alenemødre som klager mest det e sånne som du som klager å blander deg!!!! Har aldri klaget i det hele tatt å ikke har jeg hørt noen andre heller, så slutt med teite kommentarer ol. DUST
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Ar dere skal slutte å klage over dårlig økonomi!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Mye er sikkert det samme i dag, men siden du har linket til er fra 1998. Kanskje greit med litt oppdaterte data hvis du vil provosere til debatt....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 at dere skal slutte å klage, hvem faen e du?? snakk om å feie alle under teppe her da!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 hvem er det som klager om økonomien??Klager bare at det er slitsomt når en er alene med ongen og ikke har noen å dele hverdagen med.Tror ikke du vet hva du prater om.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 fra 1998---- ja, det er ihvertfall ikke blitt noe verre for dere etter det... Tvert om
winneboo Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Nå er det ikke alle som har alle de fordelene der da. Det finnes alenemødre med dårlig råd og alenemødre med god råd. Kommer helt ann på hver og enklets situasjon. En studerende alenemor med to barn over 1år har høyere inntekt enn en hjemmeværende alenemor med ett barn under året. De første 9mnd av min alenemortilværelse hadde jeg utbetalt 11500 per mnd å det gikk akkurat på krona. Nå som jeg har begynt å jobbe og kontantstøtta kommer fra november så blir det mer romslig enn det har vært. Så skjønner godt at noen klager. Hverfall de som bor midt i oslo med ekstremt høye leieutgifter. Jeg var heldig å bare ha 5000 i husleie. Vet om de som har 7000-8000 i husleie å det hadde ikke jeg greid å betjene det første året av jenta mi sitt liv.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 hvorfor gidder du egentli dette? jeg skjønner ike vitsen med å lage det surt, om du ikke e alene mamma eller alene pappa så DRA DEG TIL HELVETTE VEKK HERIFRA!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #11 Skrevet 27. juli 2006 Bidragsreglene er hvertfall endret, har man barna 50/50 blir det ikke mye bidrag, så sant den ene parten ikke tjener mye mer enn den andre. Småbarnstillegget får man nå bare om man også har full OS, som utgjør 9200 brutto per mnd. Sier ikke at man ikke får penger som alenemor, men man lever ikke akkurat fett om man ikke har en å dele alle utgifter med (og har man det faller noen stønader vekk). Alt ettersom jeg har jobb eller ikke vil jeg ha 16-19000 å leve for etter permisjonen, det går greit, men har ikke noe særlig til overs. Det går rundt kun fordi jeg ikke har bil.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #12 Skrevet 27. juli 2006 Herregud... dere hisser dere så voldsomt opp!!! :-) Det er det som er hele moroa.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #13 Skrevet 27. juli 2006 Hvis du tror livet som alenemor er så supert, så bli det du og da vel...?
winneboo Skrevet 27. juli 2006 #14 Skrevet 27. juli 2006 Oki bra du bare ville provosere Begynte å lure om du virkelig trodde på det du selv skrev.
mai_med_gulljenta! Skrevet 27. juli 2006 #15 Skrevet 27. juli 2006 du e et sykt menneske du altså, voksne menneske holde på på denne måten?? regner med du e voksen siden du e på dib! å at du e syk står jeg fullt å helt for! Lurer på om du e litt sjalu for noe å... hmmmm
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #16 Skrevet 27. juli 2006 Jepp, syk er jeg:-) Psykiatrisk syk. Finnes helt sikkert en diagnose for det også... ha, ha Sjalu?? -og for hva?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #17 Skrevet 27. juli 2006 Hæææ... Om jeg tror på det jeg selv skrev??? Det var jo ikke jeg som skrev det da... En økonomi-nettside- som sier det er lukerativt å være alenemor. Det er ikke mine tall, men rikstrygdeverket og skattedirektoratet...
winneboo Skrevet 27. juli 2006 #18 Skrevet 27. juli 2006 Du skrev nederst i innlegget ditt av vi skulle slutte å klage å henviste til linken. I den linken hadde de tatt standpunkt for en alenemor med egen inntekt med to barn, ett på 2år og ett på 4 år. De alenemødrene som ikke får alle de godene har rett til å klage fordi de har det ganske trangt. Men du tror kanskje at alle alenemødre får like mye penger?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #19 Skrevet 29. juli 2006 De fleste får enormt lite bidrag, og man betaler SAMTLIGE utgifter alene, ikke med to inntekter, husk det. Man må kjøpe alle møbler ALENE. Man betaler strøm, off. avg., osv ALENE. Man har barna nesten hele tiden ALENE. Gud så lukrativt. Jeg klager ikke, jeg har nesten en tusenlapp til overs når jeg har kjøpt inn mat for hele mnd, men det er jammen mange som ikke har råd til støvler til ungene sine engang.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 29. juli 2006 #20 Skrevet 29. juli 2006 Du har jo virkelig ikke snøring på hva du snakker om....Shesus, syns virkelig synd på deg som overhodet _gidder_ å komme inn her å blande deg borti det... Du tror vel virkelig ikke alle har det samme utgangspunktet som det der?..Er ganske mange av oss som har en far som gir f..ikke alle som har en som tjener 300 000 i året.. Så hold kjeft og hold deg unna om du ikke kan komme med noe vettugt..
Pige81 Skrevet 29. juli 2006 #21 Skrevet 29. juli 2006 Gidder ikke se på linken akkurat nå, men tror uansett ikke du skal ta alle under en kam ;-) Jeg har utbetalt litt over 13 000 i mnd, jobber 90%. Får 620 kr i bidrag og dekket 66%(?) av barnehageutg. Husk at en som er alenemor/far må dekke alle boutgifter selv osv. Lettere og mye mer økonomisk å være to ;-) Ikke bare se tingene fra en side, ta med helheten kjære deg! ;-)
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #22 Skrevet 29. juli 2006 Gosj, feige kjærring....Det der er tall på et papir, du bør holde munn til du har prøvd det selv. Siden du greier å skrive noe så dumt, så er du tydeligvis ikke mor selv?! Om du er så bør du vite hva det koster å ha barn! Men jeg håper for guds skyld du ikke har vurdert å få barn med det første.... Jeg har hatt råd til å bo fordi jeg har studert og hatt et forbaska studielån, nå er det sommerferie og jeg måtte flytte tilbake til foreldrene mine. I realiteten er det veldig tøft før barnet er fylt 1 år og etter 3årsdagen. Mellom der er det noenlunde greit, spørs alt an på situasjonen til hver enkelt. Har aldri klagd en dritt jeg, heller ikke nå, jeg skriver fakta. Hold munn til du har noe KONSTUKTIVT å komme med.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #23 Skrevet 29. juli 2006 klager ikke jeg,men er derimot veldig fornøyd. men har da nok utgifter og dem deler jeg ikke med noen. aldri.. så... prøv selv og fortell hvordan det gikk
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #24 Skrevet 30. juli 2006 Fy faen at det går ann å være så teit........ Ler av sånne som deg som skal krangle og være kvalm.......
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #25 Skrevet 30. juli 2006 jeg har utbetalt 12000 i mnd å d synes jeg er lite,sorry.men klarer meg,men syns ikke jeg har d så utrolig godt som alenemor,jeg får verken bostøtte eller fb så vi klarer oss akkurat vi. 6000 husleie,3000 strøm,1000 telefon,500 forsikring osv ..da har jeg og gutten 15 000 ca å leve for=O/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå