Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Noen som vet hvordan man kan få tak i disse seriene??? Savner de så fælt:-) Hva var deres favoritt figur(er) i barnetv forresten? Klem
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg hadde ikke noen favorittfigur på barne -tv, men hadde et favorittprogram. " Med grimm og gru" - en rockemusikal over eventyret om ulven og de syv geitekillingene. " Mum is home" er opprinnelig fra denne. Liker den godt i dag også.....
Pappa til A Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Husker ikke noen favoritter, men mine foreldre sa eg elsket Pompel & Pilt. (Forklarer sikkkert hvorfor jeg ble som jeg ble)
Rasko Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 "Med Grimm og Gru" er superbra! Den pleier å gå på nrk i romjula, og jeg mååå bare se den hvert år! Og "Det var en gang et menneske" likte jeg veldig godt som barn, men har ikke sett serien i voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Jeg har kjøpt " Det var en gang et menneske " på DVD og den er brukbar i dag også.
Elvedatter Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 De selger en dvd boks på elkjøp med 10 episoder av "Det var en gang et menneske" til deg som likte den serien. Lurer litt på om jeg skal kjøpe den selv faktisk. koselig med litt barndoms minner.
svimlevimle Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 hei hvor fikk du tak i den "grim og gru" jeg har letet i mange aar etter den men finner den ikke:( skulle saa gjerne hatt den.
snuppelure 74 Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg har også lurt på å kjøpe det var en gang et menneske Også stor fan av mum is home,grimog gru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå