Gå til innhold

håper virkelig dette trimestret går fort.....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

......vil ikke bli mye over åtti kilo.....det blir helt forfærdelig... første svangerskap ble jeg 103 kilo det var ikke gøy.., nå er jeg 78kilo.....men æsj....var 65kg da jeg ble gravid nå...snufs.... blir kvalm av meg selv....men enda må jeg stappe i meg alt... Det ordner seg vell etterhvert får jeg tro:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har det litt som deg, vanligvis er jeg 52 kg. men nå er jeg allerede passert 70 kg, bare 29+5. helt grusomt, ikke har eg forandret kostholdet heller, men var tidligere aktiv og hadde alltid noe å gjøre, har hatt bekkenløsning de siste 5 mnd og kan ikke bevege meg så mye lengre.

vet ikke hva eg skal gjøre, føler meg bare ekkel og feit nå...

Skrevet

Jeg var 64 kilo når sv.skapet begynte, og nå er jeg 82, sukk.. prøver å ikke tenke på det. Håper det er mye væske, he-he. Men matlysten har jo vært veldig sterk og.

Skrevet

Samme her... var 64-65 og er nå 81-82... men det reservelageret skal jo forsvinne etterhvert med ammingen sies det (har jeg lest i Nylanders "mamma for første gang")... den eneste gangen det er lett å ta av seg på hofter og lår og slike plasser det er vanskelig å bli kvitt overflødige kilo... Satser på det jeg... :-)

Skrevet

Så godt det er og høre at flere har det som meg:) vi skal nok klare og bli som før igjen:) bare vent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...