Reveenka Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg hadde nok fått passet påskrevet blant femtitallets husmødre, tenker jeg... Har vært mye alene med ungene i sommer, fordi gubben(som vanlig) har jobbet mye. Han driver eget firma, og skal det komme penger inn må han jobbe. I tillegg har vi holdt på med tilbygg og oppussing det siste året, så det har kort sagt vært litt på halv tolv her hjemme... Nå har jeg imidlertid kommet til bunns i haugen med skittentøy(diiiger!!!), og hadde også begynt et seriøst ryddeprosjekt(ikke lett, siden tre jenter kan rote fortere enn jeg kan rydde - og dessuten elsker de å skifte klær...). Var alt i alt ganske fornøyd, helt til jeg åpnet den ene rosa barnehagesekken(trodde den sekken var tom, jeg altså...) ute i gangen fordi vi skulle på piknik og bading i dag, og jeg måtte ha noe å pakke i - der lå det en matboks... Var bare så vidt den lot seg åpne, men heldigvis stoppet jeg før den ble helt åpnet. Kanskje jeg bare skal kaste den matboksen? Huffameg...
Reveenka Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2006 Som dere skjønner, er jeg glad i innskutte bisetninger og parenteser... Men det er jo sånn man prater når man begynner å dra litt på åra; man kommer på noe som har betydning for eller minner en på noe annet mens en snakker, og til slutt har man tullet seg så langt ut på viddene at man ikke husker hva det var man begynte å snakke om...
Reveenka Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Vet dere - i kveld kjeder jeg meg virkelig ordentlig(er alene hjemme selvsagt, og må ha voksentid med dere damene her inne - eller meg selv...c",) så nå har jeg begynt å snakke med meg selv i innleggene mine.... hjeeelp!
La Perla Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Tell me about it... Har lagt erfaring med grønne, gjengrodde matbokser, dessverre. Er nok ingen perfekt husmor, nei.
Northernlights Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Når matbokser kan gå av seg selv, er det best å kaste dem uåpnet ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 He he det lød kjent!!! Har lang erfaring i grønne matbokser da jeg har en 13-åring som ikke er spesielt intr i matpakker...;-)
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Jeg jobber turnus og stor-gleder meg til Snuppa begynner ibarnehagen. Da skal jeg rydde bort masse barnetøy (har 2 stk som vokser altfor fort) Male hyller, endelig tømme bokkasser etter vi flyttet for 19 mnd siden, henge opp bilder, rydde opp på pc`en og få den oppgradert, lese, trene. Joda det ender vel med sene frokoster før barnehagen og null og niks gjort før jeg drar på jobb....i morgen skal jeg, i morgen.....
♥Snulder Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Her i huset er det tid for "grønn matboks sesong" når skolen begynner igjen... Guttene gjør klar sekkene for første skoledag etter ferien og vips så kommer det en lodden sak opp fra dypet av sekken. Akkurat den matboksen jeg ba dem sjekke at var tatt opp i juni... og som de SELVFØLGELIG hadde puttet i oppvaskmaskinen med en gang jeg ba dem om det! Slår aldri feil!
Ronja65 Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Jeg er den perfekte husmor:-))) TULLER...... Her er prinsippet. Hellre lite skit i hørnen, en et RENT helvete. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå