Tuttalutta Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei! Ser i et annet innlegg her at du har fått opp forbrenningen din. Er det pga små og mange måltider? Trenger tips her :-)
2Blåbær Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hei, er du her fortsatt? Ja, gikk et Grete Roede kurs for et par år siden, og prøver å følge det mønsteret som ble anbefalt da... (følger det ikke helt slavisk, med kaloritelling, og sammensetning, så det som jeg skriver under er ikke grete roede opplegg): Typisk dagsinntak nå er: Frokost: 40 g frokostblanding (Special K eller all bran) med sk. melk og en halv banan Mellommåltid: en bixit blåbær bar (15 g) og et eple Lunch: 2 skiver brød, (totalt ca 50-60 g) med leverpostei, skinke eller smøreost, gjerne med tonnevis av agurk, paprika og tomat Mellommåltid: en halv banan, noen druer eller en yoghurt (det jeg har i kj.skapet) Middag: Mye grønnsaker, kylling eller fisk, litt potet/ris/pasta Kveldsmat: 2 knekkebrød med smøreost og tomat eller leverpostei. Spiser litt vannmelom nå og da, en plomme her og der, ja i det hele tatt, spiser nesten hele dagen, ofte og lite og sunt. Spiser egg innimellom, og makrell-i-tomat. Drikker mye vann, te og kaffe. Ikke juice eller brus. Anbefalt kaloriinntak varierer etter utgangsvekten, hvor mye du ønsker å gå ned osv. Det sies man skal være forsiktig med å redusere kaloriinntaket mens man ammer. Spiser man for lite går kroppen på sparebluss, og man vil ikke gå ned. Spiser man for sjelden får man problemer med blodsukkeret, og forbrenningen går ned. Håper du fikk svar...
Tuttalutta Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 Tusen takk for svar! Jeg gjør så godt jeg kan her, men vekten står ganske stille. Så litt ny inspirasjon er bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå