Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Altså gir begge deler?går det greit å amme til vanlig og f.eks gi ett mme-måltid til kvelds?eller blir det bare tull da??
BettyBoob Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har gitt begge deler til min gutt i 4 mnd, og det har fungert bra frem til nå. De siste dagene har han kun villet ha pupp om natten....Men det er jo han som bestemmer Er nok ikke noe problem å gi ham ett måltid med mme om dagen!!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Ja det går fint an Fikk masse problemer med ammingen, og fikk beskjed om å begynne med tillegg om kvelden fordi han ikke ble mett og fikk for lite søvn til at det gjorde han godt. Men det ble selvfølgelig mere problemer med ammingen, og lillegutt nektet å ta puppen for over en mnd siden, og nekter fremdeles. Kun om natta og innimellom på dagen jeg får han til å ta bryst. Så her går det halvt om halvt. jeg ammer det jeg kan, og blir han ikke mett får han mme resten. Går kjempebra det. Men hvis du har nok melk, så tenk deg om, for det kan hende det blir puppenekt...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Ja det er det jeg er redd for da skjønner du:) hun er alltid så urolig om kvelden under matinga,og vanskelig for henne å sovne virker det som,så tenkte jeg skulle prøve mme som siste kveldsmåltid før vi legger henne.og se om det kan gjøre en endring på kveldene...
mai mammaen til to Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 en jeg kjenner pumper seg og putter litt grøt pulver opp (lager velling) og gir datteren før hun skal sove..da sover hun godt og lenge sier hun,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå