Olivia38 Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 I dag fortalte jeg treåringen at vi skulle kjøre buss, men før vi gikk og tok bussen måtte vi på Cubus og kjøpe noe. Han tenkte seg litt om og så kom det: Skal vi ta Ku-bussen?
Reveenka Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hjelpes c",)! Og det er jo ikke alltid man kan le av alt det morsomme de sier heller, for da blir de jo lei seg. Seksåringen her sto foran meg i stua i dag, veldig lettkledd (vel, helt naken, hvis sannheten endelig skal frem...) Så tok hun tak i skinnet over ribbeina, og dro det ut(og hun er ganske tynn.ligner ikke mora si der i det hele tatt - vel nok om det...) og sa: Se, jeg kan lage en veranda!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Hi hi, de er jo bare så morsomme da! I Hellas ble vi kjent med en liten 3-åring fra Bergen som skulle ned og besøke Kabel Satan senere i sommer......OK??? sa vi og fikk da forklart at han holdt til i Dyreparken i Kr.Sand!!! Ha ha Kaptein Sabeltann er nok et kjært barn:-)
Northernlights Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 haha... Jeg husker enda hvor skuffet jeg var 1.gangen jeg saa 17.mai toget! Jeg hadde forventet et TOG! =) var bare bittelita, men husker det enda...som jeg saa etter det toget, men alt jeg saa var bare folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå