Gå til innhold

ned i vekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det for dere å komme til normalvekt igjen etter fødselen? Fødte for 3 uker siden, og har redusert matinntaket drastisk, men går ikke særlig mye ned...:-) kanskje det tar sin tid, har jo 13 kg å slanke bort!

noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo helst ikke kutte drastisk, men gradvis over lang tid. 3 uker etter fødsel er jo ikke så lang tid. Jeg startet på et langtidsprosjekt i mars, med mål om å gå ned 2 kg pr. måned i 6 mnd. Har holdt på i 5 mnd nå, og gått ned 8 kg, så litt etter skjema, men fordelen med å gå ned sakte er jo at sjansen er større for at man holder seg der.

Gjelder å finne et kosthold man kan leve med som sikrer sakte vektnedgang, ikke et midlertidig opplegg man fort blir lei av.

Jeg har kuttet ut alt som heter juice, brus og sukkerholdig saft (drikker heller ikke noe særlig alkohol), sjokolade og snop og potetgull. Kuttet ned på middagsporsjoner, og spiser små mellommåltider hele dagen. Har fått opp forbrenningen veldig, og prøver da også å gå en lang tur hver dag. Jeg trener ikke noe utover dette, men hadde jeg gjort det hadde jeg sikkert gått ned mer.

Håper du finner motivasjonen, det er det handler om... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...