Mammatil2superhelter Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg gir pupp først ca 17.30 og grøt etterpå til sønnen min på 6 mnd. Han drikker og spiser godt. Deretter bader vi og koser oss. Kl 19.00 er det sengetid og han har alltid fått kveldspupp da. De siste 3 dagene vil han ikke ha dette. Er det andre som har opplevd dette ? Takker for svar. Ha en fin kveld.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Kan det være at du ikke har så fryktelig mye melk på kvelden, og at det derfor krever så mye av minsten å få ut litt at han rett og slett ikke orker, særlig dersom han allerede er litt mett? Melkeproduksjonen går jo ned på ettermiddagen for så å ta seg opp på natta....... Hvordan reagerer han når du legger han til puppen?
*jaja* Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Har opplevd at interessen for pupp har dalt rundt 6 mnd alder. Det går bare en og en halv time fra mat til kveldspuppen og han er nok ikke sulten, og trenger kanskje ikke kosepupp lenger? Her gir jeg pupp kl. 1800 og grøt etter det. Legger henne ca 1900-1930. Jenta mi er 7,5 mnd.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 har opplevd at lillemor ikke vil ha,ja. men det skjer ikke ofte, en gang forlangte hun vann i stedet for. Vi lå i senga, og vannflaska(som hun får på natta) stod på nattbordet, hun strekte seg mot den og sa "vann" hun var da ca 7,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå