Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei! Er det noen av dere som angrer på å ha gjort det slutt med barnefar? Har akkurat gjort det slutt med pappaen til datteren min, og sliter veldig med beslutningen.
Snart_tenåringsmor Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg angrer ikke :-) Det kan jo hende at du trenger litt tid. Helt i starten slet jeg litt med tanker om dette var det beste for barna og sånt. Og om han kom til å forandre seg, om jeg evt. skulle støtte han. Men i dag er jeg kjempeglad for at jeg gikk. Både jeg og barna har det mye bedre i dag, og jeg har blitt mye sterkere. Lykke til i alle fall.
3 blå Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg angrer ikke... Joo, såklart det er tøft, og som regel ville noen ting blitt lettere om jeg bare ble. Men, nei nei Jeg har det mye bedre selv, og da har Henrik også det mye bedre. Jeg har fikset mye på egenhånd, og merker jeg har blitt en sterkere person på kort tid Lykke til
eline sin mamma Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 NEI!!!! ikke det hele tatt. har det SÅÅÅÅ mye bedre uten han. han var jo gal. mildt sagt... han har i ettertid meldt meg til barnevernet, veldig alvorlige beskyldninger, men omtrent ingen av de tingene er sant. han har gått til meklin og sier nå han skal til retten. jeg sliter med dette, men tenker ikke så mye på det... det er tøft og være alene, men er så mye bedre uten en som skal bestemme over meg, voldta meg, nekte meg ting, tvine meg rundt lillefingere.. ja..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Ikke et sekund. Nå kan jeg planlegge og kontrollere mitt eget liv. Vi er ikke uvenner, og han er en fantastisk pappa. det var bare ikke meningen at det skulle være oss.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Angrer ikke-men synes ensomheten kan være vanskelig å takle;)
pøber´n & je Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Nei, ikke nå lenger. Det er nå over 2 år sia je gjorde det slutt og da. Men i starten savna je han veldig. Men det skyldtes non gravidhormoner og fødselshormoner ja. Je gjorde det slutt da je var 6 mnd på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå