Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kan gjerne holde på ett par timer alene å leke seg han. Kjempeherlig! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min var veldig flink en periode, men så fant han ut at han skulle finne på "bøll" i steden for.røre tven og alt annet som ikke er lov, men han kan også leke litt alene. jeg må ikke sitte sammen med han hele tida og det er deilig!

syns det er viktig at de klarer og leke på egenhånd også..:)

Skrevet

Her er det det samme som hos "mamma`n til keiser marcus", han var flink en periode, men nå skal han bare gjøre det han ikke får lov. Rive ned tv'n, rive i stykker bøker, klatre opp bokhylla... osv.

Så du er heldig!!!!!!!!

Skrevet

Nei, kan vel ikke akkurat skryte av det nei! Hun er konstant på "oppdagelsesferd", kanskje noen har glemt å lukke trappegrinda så jeg rekker tre trinn før jeg blir oppdaget..... el kanskje jeg klarer å lirke opp døra til vaskerommet... Nå har hun nettopp klart å få opp skapdørene på kjøkkenet, så da kan hun drive noen min med suppeposene eller plastkoppene, men TIMER er en utopi ja! Og leker er det kjedeligste som finnes!!! Forressten; i badebalja el dusjkabinettet leker hun og koser seg - og blir like sint hver gang jeg tar henne ut - så der kunne hun sikkert lekt i timesvis!!!

Skrevet

Veldig flink. Nett som faren var då han var liten.

Skrevet

Hi, hi....

Lo godt av nicket ditt.... Du må jo være Pondus-leser!?

Skrevet

Tja, jeg synes hun er flink til å leke selv, men hun er jo stadig på oppdagelsesferd og da kan mye gå galt om hun skulle holdt på for seg selv. Må følge med henne hele tiden, men hun kan godt sitte med lekekassen å holde på også. Av og til drømmer hun seg helt bort og da kan hun holde på lenge for seg selv.

Badebaljen er den mest populære lekeplassen for tiden, der sitter hun så lenge hun får lov. Eller er det veldig populært å være ute, elsker å få på seg uteklær, da skjønner hun hva vi skal :-)

Skrevet

Akkurat som med gutten over her.Skal gjøre alt han ikke for lov til.

Skrevet

Syntes hun er ganske flink. Hun er veldig glad i bøker, går og finner bøkene sine i bokhyllen og kan sitte og bla i de i evigheter.

Men innimellom kan hun selvfølgelig være en trollunge som alle andre barn. Bare mamma sitt fang er bra nok, eventuelt å rive ned alt som ikke er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...