Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 en liten gutt på 5 uker? er jo så fryktelig varmt om dagen og han henger nesten konstant i puppen for å få i seg nok væske! hvis jeg kan gi vann (kokt) til småtten, hvor mye pr dag? takker for alle svar:)
It's all about me Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hvis du tror han ikke får i seg nokk veske er det bare å gi vann. Trenger ikke koke det heller, med mindre dere har veldig dårlig vann. Vet ikke hvor mye du skal gi, men min får det han vil ha.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 retningslinjene sier vel nå at det beste er å bare gi pupp, bla for å unngå saltmangel hos minsten. Men ser ikke for meg at det skulle bli et problem med litt vann.... Jeg ville kokt vannet dersom han bare er 5 uker, sannsynligheten for bakterier i vann i Norge er ikke så lav som den burde være;( De er jo ikke så godt rustet enda når de er så små. Men det var bare min magefølelse, finnes sikkert retningslinjer på dette så meget mulig du ikke trenger koke det.
It's all about me Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Skriver bare hva en barnelage sa til meg jeg. Og så sa han at det er greit å begynne å venne de til vann tidlig så de er vant til det hvis de virkelig trenger det en gang.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Vi startet å gi vann til minsten da han var ca 4 uker. Romtemperert vann, tappet rett fra springen. Etterhvert begynte vi med litt kaldere vann da det virket som han foretrakk dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå