PMST Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 helt tullete..kan jo ikke gå noen steder..for et slit..amme amme amme....hun bruker meg som smokk..vil ikke sovne uten puppen..da ligger hun alt fra 15-50 min før hun lar meg "gå".... trenger tips....
PMST Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 hun er 5,5 mnd..får grøt morgen og kveld innimellom..men alltid ett grøt måltid..full porsjon....
Mulle :) Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Få pappaen til å sitte med flasken når hun er sulten.. Og du holder deg utenfor luktesansen hennes... De aller fleste barn spiser når de er sulten nok... Men vær der slik at du kan ta over hvis det blir for mye drining lenge.. Og øv slik med henne...
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 hei hei. Jeg hadde samme "problem" som du skisserer med min lille tulle. Jeg var smokk for henne og det tok på kreftene. En kveld jeg gikk med henne og hun skrek etter puppen la jeg henne til pupp men gav henne smokken i stedet. Til min store forskrekkelse så tok hun den mens hun lå slik inntil meg. Nå gjør jeg dette hver kveld. Hun får pupp etter grøten og deretter smokken og kos med mammaen. Vi fikk kveld og jenta vår legger seg nå mellom åtte og halv ni. Det er verdt et forsøk :-) Lykke til. PS. Min tulle var ca 5.5 mnd da hun tok smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå