Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei ;)

utrolig fin side du har laget!!! en av de beste jeg har sett faktisk!!

men jeg er veldig spent på den hobbydelen.... hvilke hobbyer har du? jeg hekler mye, og lurer på om du hekler. det hadde vært gøy!!!

igjen: gud, så skjønn amalie er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi =)

Tusen takk for komplimentene både om siden og Amalie =)

Desverre så hekler jeg ikke, har aldri fått dreisen på...

Er litt utolmodig av meg så må drive med ting som ikke er for innviklet og som man ser resultat med en gang ;)

Så jeg driver bla med kort laging og skrapping =)

Decoupage

Skrevet

da var jeg her igjen. den lille tutta måtte visst ha litt mere mat..... tror ikke det blir så altfor lenge til hun må begynne å få grøt.... har amalie begynt med diverse mat? leste om wenchepia og TL.... stakkar.. frister ikke å begynne med mat hvis det blir sånn...

også du, jeg lagde den suppa.... smakte forferdelig!!!!!! så jeg kasta den og spiste brødmat istedenfor........

blir spennende å følge hjemmesiden din!!

Skrevet

Hihihi jeg synes jo den var god jeg da, men ble litt kjedelig å spise den til hvert måltid i så mange dager så vi gadd ikke mer :)

Amalie spiser grøt til frokost og kvelds, fruktmos til lunch og middagsglass til middag, får melk å drikke etter alle måltidene =)

Amalie har likt mat fra den første grøt skjea hu ;)

http://pic5.piczo.com/AAK-Amaliegullet/?g=17482218&cr=5

Her er bilder fra første grøtmåltid, hun synmes det var rart men hun spiste, spytta ikke ut en dråpe ;)

Skrevet

så skjønn:)

men har hun slitt med hard mage?

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt =)

Skrevet

så godt å høre. pernille blir seks mnd om noen uker, så da tenkte jeg å begynne med grøt. hvilken grøt begynte dere med?

Skrevet

Mais grøt begynte vi med, man skal hvist ikke begynne med grøt med gluten i for man skal venne magen rolig til fast føde =)

Amalie var 4 mnd når hun begynte med grøt hun =)

På søndag blir hun et halvt år =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...