Gå til innhold

kan jeg kreve at far.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg kreve at pappaen til snuppa fraskriver seg sine rettigheter så lenge han ikke vil ha noe med henne å gjøre??

jeg vil gjerne at hun skal ha en pappa men ikke en som kommer om gjerne fire år vil leke litt pappa å stikker igjen!!!!!!!!

e bare så jævla irritert å sinna på hele idioten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner godt at du blir frustrert og sint. jeg tror ikke du kan kreve det desverre ! selv om det burde være mulig i enkelte tilfeller..

 

jeg kan ikke fatte at de ikke vil ha noe m barna sine å gjøre..

 

har også en x som ikke vil ha noe med barnet sitt å gjøre! jeg har ikke skrevet han opp som far på papiret jeg, ble rådet til det på trygdekontoret, for å slippe å komme i en slik situasjon (har vært en del trusler bla ).

og hvis han ikke gjør noe for å få fastsatt farskap selv innen h*n er 3 år så kan han ikke.

Skrevet

Tenkte mye på det der å angrer veldig i dag, men tenkte også at barnet hadde rett å få en far på papiret, men jeg trodde faktisk han kom til å sjerpe seg å være litt inntresert når barnet kom, men fy hvor feil man kan ta!

Veldi trist!!!!

Skrevet

Kommer i samme situasjon som deg...... sukk men jeg vil at pappaen hennes skal være der. Kan jeg kreve at hun skal være der annen hver helg..............

Skrevet

Nei det kan du nok desverre ikke...han kan forsåvidt gjøre akkurat som det passer han, det som da er idiotisk er at han har samværsrett..Han har rett til å være sammen med barnet,ikke plikt...

Skrevet

du kan hvertfall friste han med det at han ikke betaler farsbidrag hvis han sier fra seg retten.

for han betaler vel nå?

ikke så mye "vits" for han å betale for et barn han ikke har kontakt med..

 

er nå hvertfall den teknikken jeg kommer til å bruke hvis faren til barnet mitt fortsatt ikke vil ha kontakt med oss.. han får et par måneder til på å ombestemme seg...

 

lykke til!

Skrevet

går ikke ann å friste med det heller for slauren har ikke noe annen inntekt enn sosialen :(

E så forbanna på han, lyst å ringe å kjefte på han å si han får bare skrive under de papirene, synest systemet e helt feil...... hvorfor skal en som har gitt totalt faen i barnet sitt få samværsrett når det passer han? litt tilvenning å derette samvær, nei stiller de ikke opp får de skrive fra seg de rettighetene!

arrrrg bare så hissig i dag!

 

burde jeg ringe til han å be han skrive fra seg? han hadde sikkertr ikke tatt telefonen likevell den dusten!

Skrevet

Søsteren min har en jente på 3 år, pappan hennes så henne fot første å eneste gang da hun var 14 dager gammel.. De bor kjempe langt unna verandre å han nekter nå å ha samver med henne..

 

Helle greia er at søsteren min har prøvd å få han til å skrive fra seg ansvaret, altså signere fra seg datteren men han nekter det også..

Så søsteren min jikk gjennom advokat for å forhøre seg om det jik ann å "tvinge" han til å si fra seg det.. Å d går faktisk, så lenge som han ikke har had noe kontakt med barnet på over 3 år så kunne det gå gjennom en dom, fordi søsteren min har type nå som gjerne vil adoptere jentungen men ikke får d pga pappan som nekter å skrive fra seg.. Hele greia var noe med barnets beste.. såe, d er muligheter..

Skrevet

Hei. Jeg har osgså en datter som ser veldig lite til sin far.... Jeg skulle nok ønske at han ville sagt i fra seg hele ansvaret og forduftet. Men.... Jeg ha rselv erfart det samme. Jeg har vokst opp uten far. Jeg har kun sett han en å annen gang da jeg var liten. Men brydde meg fint lite om det. Selvsagt savnet jeg pappaen min. Da jeg ble 18 sendte jeg et brev til han, der jeg ba han stå til rette for at han ikke hadde hatt noe med meg å gjort i oppveksten. Han fikk et valg, ta kontakt å bli kjent med meg eller fraskriv deg foreldreretten på meg. Jeg fikk raskt svar, å vi har litt kontakt i dag. Han er alkoholikker og ikke av den enkle sorten å forholde seg til. Men jeg er alikevel glad for at min mor beholdt han på papiret så jeg kunne ta et valg selv.

Uansett hvor lite faren til barnet ditt intereserer seg, press ikke barnet på han. den eneste som kommer til å lide av det er barnet.

Jeg er bitter på meg selv den dag i dag for mitt dårlige valg når det gjelder far til mitt barn men jeg jobber med det.

Jeg har heldigvis funnet en stepappa til barnet mitt. De elsker hverandre, nå er nok barnet savn mindre men selvsagt ikke bort.....

 

Jeg ønsker deg lykke til. Bruk energien på barnet i stede for på å vere forbanna på han, han er ikke verdt det!!!

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...