Northernlights Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei =) Kan jeg spørre hvorfor 2 åringen din trenger protese? Ville vel egentlig bare si lykke til, og håper at alt går fint med den nye "delen" han må venne seg til.
Velve Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Joda, bare spør! Hun har en medfødt missdannelse som heter Dysmeli. Det er en samlebetegnelse for missdannelser i en/ eller fler av ekstremitetene. Her mangler bare mesteparten av en arm. Såvidt jeg har forstått er det ikke noen klar årsaksforklaring. Vår lille jente klarer seg fint. Selvsagt er det utfordringer, men hun er fullkomment velskapt i våre øyne! For meg som mamma, kan det i perioder oppleves en smule tungt å tenke på å skulle "fylle ut" et velskapt barn med plastdeler...vansklig og forklare..Men; jeg tror jeg forsto ditt hjertesukk i forbindelse med brillene! Selvom det også iogforseg er småtteri, er det plunder (og litt trist) her og nå og bekymring for det som kommer. Jeg har en liten en på 6 uker også,- og det merklige er at jeg har vært litt opphengt i et fødselsmerke på han!!!!Hmm....DET er en bagatell! Nei, nå går det tungt hos meg,- jeg trenger litt søvn. Natti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå