Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 I dag har jeg vært å kjøpt "pappabok" til den kommende far, jeg forsøker å være snille med å ha gjort det... jeg gir han ting og ikke minst komplimanger ganske så ofte igrunn. men det kommer jo sjeldent noe tilbake.. men men, dere pappaer; ville dere blitt glad for en sånn bok?
Stormfront Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Det blir kjempegodt mottatt, helt sikkert! Jeg fikk en hakkespettbok for fedre og har lest den side opp og side ned. :-)
vinterpappa Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Jeg fikk "pappaboka" og er strålende fornøyd med det. Men om det blir likt eller ikke har vel noe med hvor mye han gleder seg til å bli pappa å gjøre. Hvis han gruer seg, så er kanskje ikke en slik påminnelse helt det store..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Gi ham heller seksuell oppmerksomhet, det blir godt mottatt hos de fleste menn, og du verden så godt mottatt det meste blir etter en skikkelig omgang! ;-P
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 seksuell oppmerksomhet? hmm nei det orker jeg ikke å gi han for tiden..... da må han først vise at han bryr seg om meg!! Han har fått boken og han ble faktisk glad for den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå