Gå til innhold

Dagstreff juni/juli/august onsdag 2august kl 11.00


AE84

Anbefalte innlegg

sette opp treff for dåkkår;o)

 

eg hb eg kje kan komma...d syns eg alle kan kryssa fingrane for...eg vil føda...NÅ!!

 

charlotte sa at de melde litt stygt ver...så me blei enige om at dåkkår då kan mødas på arkaden (nere me dressmann), men at me tar godalen i fyste omgang...kan jo kanskje marianne og ver me !!??!! ;o)

 

men då får dåkkår forandra på det seinare...innen tirsdag kl 18 kan me jo sei;o)

 

så får dåkkår kosa dåkkår...kryssa fingrane for at me andre føde snart...så ska eg je beskje når d kjer någe eg;o)

eller så ser eg dåkkår vel kanskje på onsdag...sure å fele...hehe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dåkker får ordna det??? Ka ska det bety? Me trenge deg der.

 

Neida, eg ska senda føde tanker og goe vibber te deg eg så kanskje du går inn i helgen.

Har ikkje du tatt modnings akupungtur forresten?

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...DÅKKÅR får ordna d:)

nei..eg gadd ikje d...angre kanskje ein smule nå!!??! men når eg tenke på kristine...så tror eg kanskje ikje d fynke!!??!! ja...send meg vibber, så ska eg senda någen tebage....når eg har født...hehe...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å bli med - i hvert fall hvis det blir Godalen :)

Men jeg/vi er ganske treig om morgenen så kommer så snart som jeg kan... Alt bestemmes av ammetider for tiden...

Ja - OG så sant det ikke kjæsjer med når sykepleier for SuS som kommer onsdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg nettopp komt hjem fra ferie, har vært i Sauda. Koselig det! Ska prøva å komma på onsdag, men då må storesøster og bli med - hu har ferie fra barnehagen og sambo ska på jobb...

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Zara og jeg prøver også å ta turen, kan hende vi kommer litt seint, man vet aldri om det kræsjer med mat eller søvn..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ska t soneterapeuten me Eskil kl 11. Men eg tar meg kanskje ein tur etter på. Någen som gidde skriva melding t meg i mårå kor dokker ende opp? Nr e 99737872. Kankje någen som har et nr eg og kan få og ta kontakt med? Har Anne sitt, men håbe jo ikkje hu komme :)

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummeret ditt er notert Bente. Mitt er 92602087.

 

Ser på værmeldingen at de melder regn i morgen. Vi møtes derfor heller på SOLEADO (kafeen rett ved Kulturhuset). Synes det er bedre å sitte en plass og vente siden det synes som om det blir en del som kommer litt etter hvert (inkludert meg dersom klumpen plutselig vil ha mat eller bleie rett før vi skal gå - typisk....).

 

Jeg med mange andre er litt treige om morgenen så skal vi derfor heller møtes kl 12? Retter opp treffet (tid og sted) til dette i kveld dersom ingen har sterke protester....

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle samen!

De har jo ikkje meldt så fint ver i mårå... Har snakt me siv på sms og me lurte på om me heller sko møtas i byen. Ser d va foreslått arkaden tidligere, men siv foreslo chocoboco? Greit å sitta ein plass hvis ikkje alle komme samtidig. Både meg og siv slite me å komma 11, så me foreslår 12?

Skriv på hvis dokker kan / ikkje kan!!!!!

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg såg ikkje meldingen te Kristine.

 

Me tar SOLEADO, eg har ikkje vert der før.

Så siden den som regel e det samme for alle (somregel, hehe)

så seie me det. Eg ska te legen kl 10.15 og komme rett etter :)

 

 

SOLEADO kl 12.00 onsdag ettermiddag :)

 

SIV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...såg at meg å kristine skreiv nesten på likt... D e sama for meg kor me treffes, eg har ikkje vært någen av plassene...så kor e d plass t mest barnevogner?

Men 12 va me i alle fall samstemte om :)

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som meg og Bente tenkte samme tanke samtidig...

 

Vet ikke hvor god plass det er til barnevogner på ChocoBoco selv om det heller ikke er all verdens plass til det på Soleado heller.... Men her pleier det ikke være så mye folk på dagen.

 

Foreslår at vi møtes på Soleado og har Choco Boco som reserve (dersom det ikke er plass el lignende) slik at vi er en av disse stedene for folk som kommer etter 12.

 

Soleado ligger på skrå overfor Kulturhusets hovedinngang. Ved siden av Sølvsmeden.

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Har begynt med akupunktur og har fått beskjed om å komme etter 12 en gang (dvs mellom 12 og 14.30), så enten kommer jeg sent, eller så kommer jeg 12 og går tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg og får til å komme, men må være hjemme og vente på kabel-tv-mannen, så spørs litt når han kommer(de ville ikke oppgi tidspunkt, så får bare vente i spenning)

 

dere får ha en fantastisk dag hvis jeg ikke ser dere, og lykke til til alle dere som har tenktå føde denne uken (tenker jeg venter til neste uke, så slipper det bli kø på føden :) )

 

-siv-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

 

Vi har mormor på besøk, men hvis det passer seg skal jeg gjøre alt jeg kan for å komme en liten tur! har lyst til å se på alle de søte små, og zara har lyst til å møte noen jevn gamle for en gang skyld, tror ho begynner å bli lei av alle voksne som duller og duller!

 

Vi ses kanskje i morra på soleado kl 12.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne har født, liten gutt på 3210 gr og 49 cm. Gratulere masse, masse til Anne og Kjetil :)

 

Dette skjedde i natt klokken 02.34.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Anne :) Det var vel så nært opp til termindato som du kunne komme :-D

 

Hipp hurra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det var så nært opp til termindatoen som du kunne komme :-D

 

Kos dere masse med den nydelige gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...