m-mamma Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Han har hylt og tydelig hatt vondt nå. Jeg tipper på magen, skjønner ikke hva annet. Er så leit å ikke få trøstet nok. Jeg begynner nesten å gråte selv jeg... Ikke ville han ha mer melk heller. Han har gulpet masse i hele dag, så det har vel kanskje en sammenheng. Nå har han sovnet, men ligger og snufser i søvne. Uff, jeg har så vondt av han når han har det sånn. Snufs.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Ja, det er ikke kjekt når det er sånn. Hvor gammel er sønnen din? Når min var 1,5 måned sånn ca. gråt han og hadde vondt i magen nesten 1 uke i strekk. Jeg gren selv. Synes så synd på ham. Man vil så gjerne hjelpe. Samme hva man gjør så blir det ikke bedre. Gutten min er 3,5 månder nå og har heldigvis sjelden vondt i magen nå
m-mamma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Han er faktisk 3,5 måned. Har grått sånn før, men det er heldigvis sjelden nå. Gråt sånn etter at han fikk vaksine for noen uker siden.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 du har ikke spist moreller, jordbær, nektarin, melon eller bringbær i store mengder da. Jeg har ikke klart å motstå, og da har gutten min reagert med vondt i magen
m-mamma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2006 Ingen av delene faktisk. Tja, nå virker han da i form igjen. Får håpe det varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå