Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 satt på plenen og hørte på vgliste konserten i går...lillegutten lå i vognen (4mnd) og lekte littt og koste seg masse....vi satt på plenen...plutselig kommer det to ungdommer løpenede mot oss....han ene tar tak i vognen slik den nesten velter helt i bakken...heldigvis ligger lillegutten med 5punkt sele....og vognen veltet heldigvis ikke helt...og de bare løp videre.... etter å ha lekt seg ferdig sitter de seg ned på marken igjen...viste seg at de var bare venner som tulleleket..... ble sånn sint at jeg hadde lyst å slå han jeg....slikt gjør man ikke...og hvis det skjer ved et uhell (noe som det ikke var...siden han tok tak i vognen) ...så sier man iallefall beklager eller unnskyld.... er jo tross alt en baby oppider... sint enda jeg....uff
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hadde det vært meg! Da hadde de fått så ørene hadde knapt hunget på - jeg blir så sint av slik ting. Kjenner jeg ble sint nå jeg
Line_78 Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Uff, for noen idioter! Hadde også blitt sinna.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 jeg gikk rett bort til han som gjorde og fikk han til å be om forlatelse...ble så sint...hadde lyst å slå han helseløs da han ikke sa han skjønte problemet mitt....grrrr...... boblet av sinne inni meg resten av dagen
mammaen til G & A Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Bra du gikk over og sa ifra at du ville han skulle si unnskyld. Gaar jo ikke an aa vaere saa tankeloese...
Elvedatter Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg ble sint bare av å lese det du skrev, så jeg hadde nok blitt siktet for legemsbeskadigelse ja. Grrrrrrrr, idiotiske snørrvalper.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2006 hadde så lyst å slå han...sitter der og ser på meg nett som ikke han forstod hvorfor jeg kjeftet...ble bare mer og mer irritert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå