Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hun er 11 år gammel, og moren hennes og mannen min gikk fra hverandre før hun ble født. Jeg traff mannen min da hun var 5 år gammel, men jeg traff stedatteren min første gang i mars i år pga enorme samarbeidsproblemer mellom min mann og hennes mor. Uansett, nå treffer jeg henne jevnlig og er helt betatt av henne ) Hun er søt og sjarmerende, morsom og veloppdragen, oppvakt og nysgjerrig. Dessuten er hun så naturlig at det ikke er noe vanskelig å bli kjent med henne. Hun er tillitsfull og kontaktsøkende, og rørende opptatt av lillebroren sin på 8 måneder. Min stedatter er rett og slett et svært velkomment medlem i min familie og en glede å få bli kjent med. Jeg er faktisk utrolig heldig som får lov til å bli kjent med den nydelige jenta, og sønnen min er heldig som har en så flott storesøster! Jeg følte bare for å dele noe positivt om stebarn med dere )
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Så flott! Jeg er også en heldig stemamma til ei jente på 9, hun er kjempesøt og kjempesnill hun også. Veldig våken for å si det sånn, får med seg det meste og omtenksom for både sine venner og sin familie. Jeg har kjent henne i 3 år og føler meg heldig som får være en del av hennes liv. Godt å høre at vi er flere i "klubben" ;o)
ana baroma Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Godt å se at det er flere som trives i stemorsrollen, og som takler den greit og på en god måte. Vi har det nok litt unikt her i heimen, men det har jeg fortalt om før:-) Bonusungen min er iallefall en herlig fyr, som jeg er veldig glad i, og som jeg vet er glad i meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå