Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jenta mi og jeg skal til syden og i løpet av den tiden så fyller hun 1 år. Barnefar er nå rasende og truer med å ringe barnevernet med påstander at jeg ikke lar han treffe henne. vi kommer 3 dager etter bursdagen tilbake til norge og da sa jeg at han kan treffe henne.. Er dette urimelig av meg å velge ett tidspunkt å dra på? Må nevnes at turen ble betalt av ei venninne av meg og vi skal dra sammen. Så føler at jeg må gå etter "hennes" planer .. om dere skjønner? Turen ER betalt og jeg har bare pakking igjen Jeg trenger å SLAPPE av .. komme meg vekk.. Han har psyket meg så mye ned nå at jeg orker ikke mere.. Endelig har jeg kommet meg langt vekk ifra han . NÅ klager han på at han ikke får se datteren sin. hva med den tiden jeg faktisk BODDE i nærheten av han. Da valgte han å fly med kamerater til 05 på morningen.. jaja, snakk om prioriteringer!! geez.. MANNFOLK :s
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Drit i han, og ha en fin tur ;o) barnevernet kommer bare til å le av han.
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 første sønns pappa for hvor lite han stilte opp da vi var sammen. Selvfølgelig gikk jeg ikke for en 50/50 avtale (det krever en engasjert og stabil pappa), men jeg er veldig positiv til alle hans gode intianativer for å stille opp for sønnen nå. Og etter et par skikkelige diskusjoner har faktisk pappaen sluttet å gi gutten tomme løfter, og forstått at han må jobbe litt for forholdet dem imellom. Jeg tror ferier bør avklares på forhånd, gjerne en god stund før om samarbeidsmiljøet er vanskelig. Tror du du kan få han mer samarbeidsvillig om du kommer han litt imøte på at det var en dum dag å være bortreist? Og ved at dere blir enige om at dere skal prøve å unngå å være borte på fødselsdagen hans i fremtiden? For det beste er jo om man kan inngå litt kompromisser, så lenge den ene ikke overkjører den andre.
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 ble invitert på turen av venninna mi for en uke siden.. gikk så alt for fort.. og dessuten så har jeg sagt at jeg beklager at jeg er vekke den dagen men han kan jo komme å se henne med en gang vi er i Norge igjen!! (hvis han kommer da!). Han forventer vel at JEG skal komme bortover med fly..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå