Gå til innhold

Det er så vanskelig å finne brudekjole....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør så godt jeg kan for å gå ned før bryllupet. Jeg titter og titter etter kjole som passer til andre enn barbiedukker, men det er jammen ikke lett. Også vil jeg ikke ha stroppeløs kjole, for puppene er altfor store til det... Uff, nei, dette begynner å blir uhyggelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg er stor og med store pupper, men hadde likevel en stroppløs kjole. den hadde korsettløsing i ryggen, som gjorde at jeg fikk bedre fasong.. kjøpte den ny. er i størrelse 40-44.. selges for kr 3500. (ny pris var 11900.) kan sende bilde hvis du vil se. og tilbehør kan du få med på kjøpet.

Skrevet

Vet du hva? Jeg ville heller ikke ha stroppeløs kjole og sa det til dama i butikken. Syntes de hadde så mange kjoler uten stropper. Ikke noe problem det, sa hun, du kan få stropper på hvilken kjole som helst. Så henta hun et par stropper og sydde på. Kjolen ble kjempefin!!!

Skrevet

Hva med halterneck da? Jeg er heller ingen sylfide, og kjolen jeg fant satt kjempefint på meg med store pupper :-) Jeg ville heller ikke ha stroppeløs!!

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha stroppeløs kjole. Synes det er få som passer slike kjoler. Brystene blir liksom klemt flate, og så virker armene så store. De fleste får veldig fin figur i halterneck brudekjoler eller kjoler med stropper og en V ned mot brystene. Snøring bak og korsett gir veldig fint liv. Kanskje du skal prøve en slik kjole

Skrevet

Kunne du lagt ut bilde her under albumsidene?

HI

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha stroppløs da jeg trodde at det vil se helt fælt ut på meg. Jeg har stoe pupper og er heller ingen sylfide, er vel litt over normalen,

Men stroppløs var faktisk det som satt penest på meg! JEg tror bare det er viktig å ta riktig str, om man må opp en str så drit i det. Hvis ikke tyter det ut både her og der.

Med halterneck så jeg ikke noe fin ut i det hele tatt. Det fremhvet altfor mye på brystpartiet mitt!

Så med andre: prøv alle mulige varianter så ser du hva DU kler best.

Skrevet

hei..har ikke så lyst til å legge ut bilder av meg i den hr.. med fare for at noen kommenterer min størrelse..men har bildene av kjolen på modell under mine bilder på nicket mitt.. eventuelt så kan jeg sende ordentliig bilde over mail

Skrevet

Jeg beklager så mye, men jeg finner ikke nicket ditt på Våre album... :(

Skrevet

er nok ikke så rart..prøv bridezilla i stedet du:) er gamle nicket det, så ligger sikkert der

Skrevet

Dersom du bor i Oslo området vil jeg anbefale å ta turen innom Kristins brudesalong på Lillestrøm. Bestill deg time så er du sikker på å få all oppmerksomhet.

Men de er fantastisk koselige der! Kjempebra sørvis og masse flotte kjoler. I alle størrelser (er ikke akkurat størelse 36 jeg heller :) og fasonger.

Jeg var innom en del brudesalonger før jeg fant brudekjolen min, og jeg ble bare såååå fornøyd med all hjelp jeg fikk der.

Mannen min leide også sjakett der og fikk flott sørvis. De kan å ta vare på kundene sine der!

Skrevet

Den var nydelig:) Akkurat sånn type stil jeg vil ha... Nå må jeg inn i tenkeboksen!!!!! Du "hører" nok fra meg igjen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...