Gå til innhold

Hva gjør dere sammen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Hva gjør dere sammen på fritid og ferie for å kose dere, som enkle, billige ting? Jeg, mann og barn finner nesten aldri på noe så tenkte kanskje at det var noen tips å hente her:) Har en mann med fiskedilla så han tar gjerne fisketurer, men kunne tenke meg at vi fant på noe annet også til tider....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden vi har hund så blir det mye skogsturer på hele familien!

Men vi gjør da andre ting også. Nå om sommeren blir det mye bading og båtturer! Det er koselig å ha med en engangsgrill, en fotball og ha en lang familiedag på stranda!

Om vinteren blir det mye aketurerI skiturer, vi liker å være ute!

Skrevet

Hei og takk for svaret!

Ja vi har hund vi også og jeg, hund og barn er ofte ute og på stranda siden den ligger like ved oss, men han mann min liker ikke å være på stranda han da og ikke er han noe til å bade heller, så det blir liksom ikke noe vi gjør sammen liksom. Men for all del takk for fine forslag! Vi pleier å ha noen aketurer på vinteren , men skulle ønske at vi gjorde noe sammen oftere. Noe jeg skal huske på neste gang er engangs grill og fotball!!

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Heisan !

Vi gjør nesten alltid noe sammen vi. Det eneste vi har hver for oss er mine treninger og hans guttekveld ! Ellers så har vi med ungene på fjellet eller sjøen hver helg året rundt.

Når vi skal noe helt for oss selv ender vi som regel med å være hjemme. Utrolig godt å ha huset for seg selv og kunne ligge leeeennge i sin egen seng. Men vi tar en weekend til en storby hver høst og da er det bare vi to

Kos dere - det er viktig !

Skrevet

Hei!

Dette hørtes jo helt hærlig ut! Dere er heldig som har muligheten til å gjøre sånn ting nesten hver helg. Skulle ønske vi hadde en campingvogn eller hytte jeg.......det er sant at når man første får barnefri og skal finne på noe så ender man med å være hjemme, men der har jeg et problem for jeg klarer ikke å kose meg når barna ikke er hjemme!!! Jeg går nesten rundt meg selv og kjeder meg no veldig. Det har jo sikkert noe med at vi ikke gjør noe når vi er alene, men det er ikke så lett å få med mann min på ting. Han tenker bare fisking når han ikke jobber, så jeg sitter da alene mange kvelder på grunn av det. Vi må bli flinkere for ungene sin del her altså! Uff, tror jeg har et litt ensformig liv jeg, så jeg for prøve så godt jeg kan å få han med på ting, men vil likosm ikke truge han til det heller(eller burde jeg det?)

Ha en forsatt fin dag!

Skrevet

- Picnic i en park eller på en strand. Ta med en kurv med god mat, frukt og snop. Litt badeleker i sekken er også lurt :)

- Søk på nettet hvilke severdigheter som finnes der dere bor og oppsøk dem.

- Samle sammen gode venner og finn på noe sammen, eller bare lag en felles picnic i hagen.

- Overnatt i telt et vakkert sted.

 

Skrevet

Vi går turer, rydder soverommet (husarbeid), ser på TV, stikker på besøk til noen, drar på hytta sammen, lagermiddag (han ser på når jeg koker, hehe), snakker samen, kjører en tur og oppdager ting i nærmiljøet osv. Gjør masse sammen!!

Skrevet

Svært lite føler jeg.

 

Vi går ofte tur,og er en del på besøk hos familie på formiddager i helger. Ellers blir det lite,er ikke særlig kreativ....

 

Av og til baker vi da....

 

Barna her er veldig forskjellige,så de har ikke særlig felles interesser heller.... (gutt 6.5 år, jente 5 år, og jente 3.5 måned)

Skrevet

Hei alle sammen!

Tusen takk for mange fine forslag! Og til deg som har skrevet sist her: Høres ut som vi har noe felles:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...