La Perla Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Kjøpte noen som jeg skal plante i potte foran huset. Jeg var i tvil, men endte med noen ganske kraftige rosa/lilla røde (stående). Lurer på om jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen blekrosa/lilla i stedet. Her er en link: http://www.fuchsiamagic.com/fuchsias/fuchsias.htm Jeg valgte en som ser ut som "Mrs Popple", men skulle kanskje heller ha tatt en som er omtrent som "Micky goult" Hmmmm. Helt teit spørsmål, men hvilken type fuchsia liker dere best?
en-to, lappe sko..... Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Synes begge to er nydelige. Kan komme litt an på fargen på huset også. Er mest vant til rosarøde, så jeg syntes kanskje at de lilla var finest (sikkert fordi jeg ikke har sett de i den fargen før...)
ingrid♥ Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Nancy Lou er for meg fuchsia, bortsett fra at jeg ikke visste navnet før nå:-) De er hvite og rosa.
Smykkemaja Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Liker godt den som er lilla og hvit, men aller best en som jeg kun har sett et par ganger den er hvit og litt lime/kremfarget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå