babysoon? Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 ...er dagen vi skal gifte oss. men jeg leste noen andres innlegg som også skulle gifte seg den dagen, og de var kommet langt på vei med planlegging. Jeg tror jeg sliter litt... kommer liksom ikke helt igang. Vet ikke hvor jeg skal begynne liksom. (har jo aldri gjort dette før... ;O) ) Leser masse tips på nettet og i blader ol... det er så mye å tenke på. Alt jeg har klart er datoen og kirken.... det er jo en begynnelse...? *JEG GLEDER MEG*
vi har verdens fineste gull Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 vi skal også gifte oss 07.07.07:) Gleder meg masse.... Vi har kirke, lokale, fotograf og frisør klart:) er en populær dato så det er nok lurt å være ute i god tid... lykke til med forberedelser:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 viktig at du booker frisør , fotograf og lokaler nå.....alt er jo nesten oppboooket allerede
babysoon? Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Det er bare å hoppe i det skjønner jeg!! Vi bor på en veldig liten plass, derfor tar jeg det litt easy enda.. Ikke en storby liksom... men selvfølgelig er det viktig å være tidlig ute...
phalaenopsis Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg synes du har kommet langt jeg. Jeg giftet meg i sommer og vi planla alt på et halvt år. Det gikk kjempefint og det ble en fantastisk drømmedag for oss begge. Ikke var det så mye stress heller, men så valgte vi å ikke lage invitasjoner, bordkort, menyer, kirkeprogram etc selv. Vi fant ut at det var like greit å bestille de fra trykkeri. Hvis du tror du føler deg bedre hvis flere ting er orndet, så hadde jeg bestemt meg for hvor festen skal være. Det er jo bare å reservere tidspunktet så har du plutselig ordnet alt som bør ordnes i god tid. Du får ha masse lykke til med planleggingen! Ikke la deg stresse, du har masse tid.
Pocoyoツ Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 uff da... Jeg er treg, ser jeg... Vi skal og gifte oss 070707, vi har kun bestillt kirka...! Vi har to lokaler på handa, og så har jeg henta inn tilbud på catering. Jeg tror jeg vet hva slags type brudekjole jeg ønsker, men har ikke vært på brudesalong å prøvd enda. (Skal ta det når slankekuren er ferdig, om 5 uker!! ) Vi klarer ikke å finne ut hva slags tema/farger vi skal ha på festen, så vi har ikke kommet noe videre med duker, servietter, bordkort, inbydelser osv. Oioi, jeg blir litt stressa nå!!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 spørs jo hvor i landet man bor...bor du i "storbyene" så er mye oppbooket...andre steder går jo det helt ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå