kine Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 gir dere vann til babyene som kun får mm? jeg har hørt forskjellig jeg, en jordmor sa til meg at det holdt å gi han pupp oftere, men nå som det er så varmt så kan man vel kanskje gi litt vann?
Livmor Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Fullammede barn får nok væske gjennom puppen. Pass på å tilby han ofte. Vi ventet med vann til gutten vår begynte med fast føde. Da lot vi han få vann til måltidene. Nå er han 9,5 mnd gammel og elsker vann:)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Vi ventet også med å gi vann til jenta vår fikk fast føde. De får i seg nok væske når de blir fullammet, gi pupp ofte. Men hvis du synes han virker slapp kan du jo prøve med litt vann i tillegg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 På helsestasjonen sa de at man godt kunne gi vann i tillegg til morsmelk i varmen.
KaMa Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Poenget er vel ikke om de trenger vann i tillegg til mm, men å venne de til smaken osv. Her fullammes det, men pjokken får noen skjeer vann hver dag, og det er stor stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå