Gå til innhold

Terminsøstre (22.07.06) Hvem er med meg fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tynnes ut i rekkene nå som vannet har gått for Venter prinsesse. Jeg merker fortsatt ingenting, men kan skryte av å ha sovet en full natts søvn på 9 (!!!!) timer i natt, uten tissepauser eller "nå-våkner-jeg-fordi-jeg-må-snu-meg-igjen"-tilfeller. I og med at jeg tar alt som tegn nå, tenker jeg at kanskje dette er et tegn... At kroppen liksom forbereder seg på å føde og derfor har slappet godt av i natt for å hente krefter!!

Ellers så hadde jeg vel muligens noe mensmurringer i år, og det var til tider klin umulig å gå på do fordi magen var i veien uansett hva jeg gjorde. Måtte lene meg bakover og løfte magen for å få tisset ut, ellers så lå alt i klem. Vurderer å begynne å tisse stående. ;-)

Skal til jm nå kl 12 og er spent på hva hun kan si. Etter det skal jeg møte Annix79 med Theo, som kom til verden for snart seks uker siden, på kafe. Satser på at det får denne dagen til å gå også...

Snakkes,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg igjen?? *dytter*

Har fått overtidskontroll 5/8 og blir nok ikke satt i gang da heller hvis alt ser fint ut. I og med at jeg har vært så frisk og sånn så har jeg jo ingen grunn for å bli i gangsatt...

Har heldigvis hatt noen kynnere nå (har før bare oppdaget kanskje en om dagen, men nå har magen strammet seg opptil flere ganger de siste timene, morsomt med sånn rar form på magen), så kanskje det blir litt mer fart på ting etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...