Gå til innhold

Huff, disse drømmene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges våkna jeg nok en gang etter å ha hatt en strevsom drøm om bryllupet.

Jeg kom plutselig på at jeg skulle til frisøren kl 1230(skal dit kl 09), kjolen min fant de ikke i den fargen jeg skal ha, så jeg måtte ha blå istedet. Jeg hadde glemt skoene mine hjemme hos mamma og pappa, så jeg måtte ha svarte sko, frisøren glemte å sette i tiaraen og sløret, så 1345 var det ingen som ville kjøre meg til frisøren igjen(har vielsen 1330).Jeg fant til syvende og sist smykke og øredoblene mine da, men det var vel det eneste. Pappa konkluderte med at jeg kan heller gifte meg en annen lørdag!!

Ikke rart man er stressa!!! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som å lese om meg selv.. er utslitt når jeg våkner for tiden jeg... og nå det ikke lenge igjen heller... litt over en uke bare... hjelpes....

klemzer fra

Skrevet

Jeg har hatt slike drømmer i snart 2 mnd og vi gifter oss ikke før 19.august:) Det blir nok mange drømmer enda tenker jeg:)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har hatt mine i ukesvis. Drømmer om ekser og om regn på bryllupsdagen (driter i at det bringer"lykke", jeg skal gifte meg utendørs....), at min kjære ikke er fin på håret (akkurat den er noe absurd, han har 3 mm hår på hodet...), og andre slike ting. Men det med alle eksene, det gjør meg helt utslitt!!!!!!

..og det er bare 9 dager igjen!!

Skrevet

hehe, har ikke begynt å få drømmer jeg, selv om e planlegger vilt på kveldene (skal ha de to siste ukene fri :)..)

Ingen drømmer, kanskj ejeg er for rolig?

Skrevet

Det kommer nok:) Her foregår all planlegging og mekking etter at junior er i seng, så det blir sene kvelder og sliten mamma..sikkert derfor jeg drømmer så fælt! Jaja. Bare ti dager igjen. Etter det skal jeg sove tungt uten drømmer!!

Skrevet

Å drømme om ekser...det er jeg ferdig med for lenge siden:) Nå drømmer jeg om ting som går galt på selve bryllupsdagen. Det er ofte jeg drømmer at jeg kommer for sent til frisøren...jeg kommer sikkert ikke til å sove noen ting natt til 19.!!!

Skrevet

Jeg drømmer i hytt og gevær om dagen. Nå er det bare 2 dager igjen her og det topper seg både i drømmeverden og virkeligheten.

Drømte at jeg hadde glemt å barbere leggene, strømpene var korte, kjolen enda kortere og mine hårete legger blottet for hele brudefølge.. *herregud for en teit ting å drømme.....*

Jeg har også drømt at jeg glemte hele frisøren, hun som skal vie oss var syk og samboer rammet av en "skypumpe"!!! på bryllupsdagen. Jeg har aldri brukt ordet "skypumpe" engang..

I virkeligheten, gjør jeg også mange rare ting. Glemmer og misforstår, og rett i stad fikk jeg min første fartsbot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...