Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært på nippet til å briste i latter en lang stund nå, men det har kommet et: HA, og så har han blitt sittende med munnen åpen og glise.

Men i år klarte han ikke å holde tilbake lenger. Han så litt forundret ut når de første ukontrollerte lydene ramlet ut av han.

Finnes det noe deiligere lyd enn baby-latter? Kanskje vi burde spille det inn på CD, og selge det som terapi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babylatter er en herlig ting, ja =)

Minsten her skrattler når jeg nusser han på siden av halsen! Da triller latteren ut, og han hikster nesten a¨v pur glede...koselig lyd, og absolutt noe av det beste en mor kan høre!

Skrevet

Her er det kosing på bar mage som fremkaller latterhikstene! Det er så man har lyst til å gjøre det hele tiden c",)

Skrevet

Hi hi, er de ikke bare skjønne! Lille snuppa her hikster også nå og synes det er såååå morsomt når vi tuller og tøyser og kiler litt samtidig;.) Her om dagen lærte hun å bevisst rulle seg rundt på gulvet, så nå har farmor og farfar pledd bortetter hele parkettgulvet så ikke hun skal slå seg når hun ruller. Ser ut som en campingplass i stua deres om dagen;.) I dag lå hun på magen på strake armer, så nå går det unna i lynfart her! Skjer jo noe nytt for hver dag nesten:-)

Skrevet

Johanne sliter fælt med den rullinga ;) Presser og presser seg over på sida, og klarer det neeeesten... Men så er det den dumme armen som er i veien IGJEN!!!

Men nå må denne mammaen komme seg i seng... ENDELIG fikk jeg satt meg ned foran pc'en og da er det litt vanskelig å komme seg vekk fra den igjen ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...