Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått mensen, så jeg tok en test som viser en svak, men godt synlig strek i testvinduet... Har en gutt på 4 mnd, kan jeg fortsatt ha rester av hcg i kroppen etter at jeg gikk gravid sist? O my, litt shaky jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig du er det ja. Du får dra til legen å be om blodprøve.

Skrevet

grattis :) du er nok gravid :D

hormonene skal ikke sitte i kroppen mr enn noen dager mener jeg legen min sa......:)

Skrevet

Du skriver ikke hvorfor du tok testen - har du andre symptomer?

Full amming er jo ikke prevansjon nok, mange blir gravid mens de ammer. Hørte om ei som fikk beskjed på 6 ukers kontrollen at hun var gravid igjen. Skrekk og gru... sier jeg, mend det er fordi jeg ikke ville ha barna så tett - og nå er jeg ferdig.

Håper du isåfall er glad og lykke til.

Skrevet

Ammer ikke lenger, mistet melken gradvis og måtte begynne å gi tillegg da gutten min var 6 uker, han la ikke på seg. Fikk mensen igjen også da. Vi strevde i 4 år for å bli gravide med lillegutt, han er bare en velsignelse! Jeg vil gjerne ha flere barn, og skal det bli, så er det best å få de tett, for mannen min er ikke noen ungdom lenger, som han sier:-) Men det var nok litt av en omveltning for han å bli småbarnsfar igjen, så jeg gruer meg litt til å fortelle han at jeg kanskje er "på smella" igjen så snart... Tror kanskje han var glad for å ha en ikke-gravid kjæreste igjen... Men han blir nok glad også da. Spennende dette her.

Gjest -lilly-
Skrevet

Så kjekt da :o)

Grattis med positiv test!!!

Skrevet

fortell oss hvordan det går da!

Skrevet

Hvilket merke tok du? Altså hvilken type test :-)

Skrevet

Brukte Afrodite graviditetstest, de som de reklamerer for her på sidene, bestilte på hurtigtest.no. Tok en ny idag tidlig, som ble tydeligere enn den igår, så da er det vel ingen tvil:-) Serverte mannen min kaffi på senga idag før han skulle på jobb, og så ba jeg han ta en god slurk før jeg viste han testen- Han flirte fra øre til øre! Jeg lo litt og grein litt, var så redd for at han skulle reagere negativt. "Ja, det blir to tette. Like greit, siden vi har så mye klær. Men blir nok en jente denne gangen," sa han. Å, jeg er så glad! Men ddet er jo tidlig ennå da, har regnet ut at jeg må være 4+5 idag. Med slingringsmonn, for menstrasjonen har vært mildt sagt ustabil etter fødselen. Åh, jeg er lykkelig!!

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg ble gravid da jenta mi var ca 5 måneder. Fikk sjokk i starten, men nå bare gleder jeg meg. Er 17 uker på vei, og har en 9 måneder gammel jente:))

LYKKETIL

Skrevet

Gratulere så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...