Gå til innhold

Nå regner jeg med at det er oppe og avgjort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Navn er noe jeg alltid har veldig opptatt av, så jeg gav min samboer en liste over de navnene jeg ønsket, en liste som ikke var veldig lang, da jeg syntes det er vanskelig med fine guttenavn, jeg ba han stryke de han ikke syntes var fine, og hva endte det med, joda, han strøk alle. Trodde jeg skulle få anfall jeg;)

Vi har nå i flere mnd. kommet med forskjellige navn, men har ikke vært enige om et eneste ett, begynte virkelig å bli småsprø jeg nå, men på lørdag kom vi frem til Aleksander, jeg syntes det er oppbrukt, men hva skal man gjøre, nei Aleksander er et fint navn, tror jeg bare må slå meg til ro med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!:)

Gratulerer med navnevalget! Så kjekt at dere er blitt enige nå da:) Aleksander er jo ett pent navn det:)

 

Lykke til!

 

Klem fra litago=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kan få ha et av navnene fra din liste som mellomnavn til Aleksander? Det blir kanskje hva vi ender opp med, avhenging av hvilket navn vi velger til babyen vår. Jeg synes nemlig dere er heldige som har bestemt fornavnet... mannen min 'nekter' å velge navn før babyen er født, det skal bestemmes etter at vi har møtt den lille. Så nå har vi en liste med 2 guttenavn og 2 jentenavn, og slik blir det til jeg føder... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander er jo et fint navn, men det ER ganske vanlig. Men hva med Aleksander og ett navn til..? Ett av navnene du gjerne vil ha..? Da møtes dere på en måte på midten. Får ett navn hver;) Slik løste mamma og pappa problemet med å gi meg navn... Og begge navnene mine blir brukt.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hadde jo gått ann det, men vi syntes Aleksander i utgangspunktet er et langt navn, og vi skal ha med to etternavn, blir litt mye da tror vi.

Er ikke lett med navn nei,lykke til med valget dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...