Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 at jeg er gravid? Har en gutt på 5,5 mnd som jeg fullammer.Også om natten.Han har to faste måltider om dagen. ellers ammer jeg..Har ikke fått tilbake mensen.. har hatt sex tre ganger de fire siste ukene.. Hvor stor er sjangsen da for at jeg har blitt gravid.. Bruker ikke prevansjon.. (hadde ikke gjort noe om det kommer en liten til sjø)
Ranveig R Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Det er umulig å seie kor stor sjansen er. Kjem an på om du har hatt eggløysing og kor tid du eventuelt hadde sex i forhold til det... Sjølv om du fullammar er det ikkje nokon sikker prevensjon, og du treng ikkje ha fått mensen tilbake for å bli gravid. På den andre sida er sjansen størst for å bli gavid dersom du har sex annankvar dag, så tre gongar i løpet av fire veker er jo ikkje veldig mykje. Men så er det heller ikkje så mykje som skal til om du først har "rett" timing. Ta ein test dersom du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Annenhver dag.. Når jeg ble gravid med første hadde vi sex ca en gang i uka... hehe.. Men er ikke så lett å vite når man har eggløsning hvis man ikke har fått tilbake mensen da..
Ranveig R Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Nei, det er ikkje så lett å vite dette med eggløysinga... Så ein bør jo beskytte seg dersom ein ikkje vil bli gravid igjen, uansett om ein fullammar.
mai mammaen til to Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 jeg hadde egentlig tenkt at jeg var sikker så lenge jeg fullammet....men så 10 uker etterpå fikk jeg mensen tilbake..og da hadde jeg jo hatt eggløsning ca 2 uker før...så var bra jeg brukte annen prevansjon alikavel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå