Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir feiring med familien (besteforeldrene har lang kjørevei), i barnehagen (obligatorisk) og så barnebursdag. Jeg synes dette blir (for) mye, men hva er alternativene? Gutten min blir 4 om ikke lenge og vi kan jo ikke kutte ut bursdagsfeiringen...

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slik, familiefeiring, barnehage/park, og et barneselskap.

Skrevet

Heisan !

Kanskje har du det som oss,med en jente som er født i juli. Og da blir det MANGE bursdager Det er jo ikke så mange som er hjemme nå, så da blir det en liten feiring med de som er tilstede den dagen i barnehagen og selvfølgelig familien hjemme. Så blir det på hytten enten helgen før eller helgen etterpå. Når alle vennene er tilbake fra ferie så blir det ordentlig feiring i barnehagen og barneselskap hjemme. Så det kan fort bli 4-5 bursdager.... Dette er noe vi har lagt opp til og absolutt ikke et krav fra barnet. De er jo faktisk avhengig av oss og feiringen er det vi som legger opp til. Dersom du mener det er for mye med de tre anledningene så må du selv velge å kutte noen. Den i barnehagen er kanskje ikke mulig siden det er obligatorisk. Vi har snakket med barnehagen og drøftet det på foreldremøter så der er det forståelse for at vi gjør det to ganger, en på dagen og en når venner og avdelingen er samlet igjen.

Skrevet

vi har det også sånn - en bursdag med nærmeste familie, en i barnehagen og en barnebursdag. hvorfor synes du det blir for mye? er det det at det blir for mye styr? da går det jo kanskje an å invitere færre, begrense tiden, lage enklere mat --- etc? synes det er greit med de tre jeg :)

Skrevet

Har tenkt litt på spørsmålet ditt om hvorfor jeg synes det blir for mye.. Vet ikke om jeg har noe svar, egentlig, ubegrunnet synes jeg det bør holde med ett selskap, han ble litt forvirret over å skulle ha bursdag "hele tiden" da han ble 3...

Skrevet

Samme som deg, men bursdagsfeiringen i bhg tar jeg jo bare med en kake og de i bhg ordner jo resten. Så det synes jeg ikke gjør noe liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...