mama05+09 Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Må bare skrive det, for jeg er kjempestolt mamma akkurat nå. Datteren min er 13 og en halv måned, og har kunnet gå lenge, men har ikke villet slippe hånden helt riktig - før igår. Da tok hun sin første helt frivillige, uoppfordrede tur helt alene tvers over gulvet. Og idag går hun like selvfølgelig som om hun aldri har gjort annet. For en fornøyelse det er å se på!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Gratulere så mye:) Det er så kjekt å se de første skrittene!Kjempeherlig å være stolt mor
Sophie juli 2005 Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Grattis! Så kjempegøy :-) Min gikk et par skritt i forrige uke, dagen før ettårsdagen - men lar der bli med ett skritt her og ett skritt der foreløpig. Uansett, man blir jo helt sprekkeferdig :-)
Løvemor79 Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Så moro! Gratulerer! Jeg husker vi var så stolte da jenta vår endelig slapp seg og gikk ordentlig. Hun var hele 19mnd, så det var etterlengtet. De er så søte der de labber bortover. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå