Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det greit nok med sklisokker????Hilsen snart-mamma- til barnehage-gutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går for tøfler, hun går stødigere i tøflene sine. Det er ganske gulvkaldt i barnehagen hennes og hun blir lett kald på beina, så jeg synes det er greit med skinntøfler fra tinyzone.

Det går sikkert helt fint med sklisokker også da :)

Skrevet

Jeg regner med å benytte sklisokker inntil høsten er i anmarsj.

Skrevet

Har brukt sånne sokker med skinnsåle (er det det du mener?) kjøpt på HM og Polarn og Pyret. Skal investere i sandaler til bhg bruk nå snart.

Skrevet

Ja det går fint. Vi brukte dette i begynnelsen til Tobias, men nå har han brukt Robeez skinntøfler en stund og disse kan jeg virkelig anbefale. Er anti-skli, myke og varme.

Skrevet

I vår bhg er gutten pålagt innesko(men det er varme i gulvene, så de kan godt være luftige) pga brannreglementet. Har kjøpt myke sandaler med antiskli hos alveslottet.no

Skrevet

Jeg synes det høres varmt ut å gå med tøfler eller sko inne om sommeren. Vi får høre hva de krever i vår barnehage, men kan hun bruke bare sokker, så går jeg for det.

Skrevet

Ulempen med antiskli-sokker er jo at de kan bli våte på føttene hvis det kanskje er litt vått i garderoben på regnvaersdager eller hvis noen har sølt med vann.

Skrevet

Jeg har kjøpt sandaler til datteren min. Jeg tenker som så at det må være deilig å "lufte" føttene litt, etter å ha vært ute og lekt. Hvis de bruker tøfler inne, blir de i prinsippet gående med sko hele dagen.

Skrevet

Har IKKE tenkt å kjøpe annet enn sklisokker til 1åringen, nei! Det er ikke bra for de små føttene å gå i sko/tøfler hele dagen. Dessuten har jeg to år investert i gode innesko til storesøster ved bhg-start, og de har nesten ikke blitt brukt!! ALDRI har hun hatt dem på ved henting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...