beri Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 eller er det greit nok med sklisokker????Hilsen snart-mamma- til barnehage-gutt:)
-Petrine- Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg går for tøfler, hun går stødigere i tøflene sine. Det er ganske gulvkaldt i barnehagen hennes og hun blir lett kald på beina, så jeg synes det er greit med skinntøfler fra tinyzone. Det går sikkert helt fint med sklisokker også da
Lise Marie Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Jeg regner med å benytte sklisokker inntil høsten er i anmarsj.
Forskeren Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Har brukt sånne sokker med skinnsåle (er det det du mener?) kjøpt på HM og Polarn og Pyret. Skal investere i sandaler til bhg bruk nå snart.
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Ja det går fint. Vi brukte dette i begynnelsen til Tobias, men nå har han brukt Robeez skinntøfler en stund og disse kan jeg virkelig anbefale. Er anti-skli, myke og varme.
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 I vår bhg er gutten pålagt innesko(men det er varme i gulvene, så de kan godt være luftige) pga brannreglementet. Har kjøpt myke sandaler med antiskli hos alveslottet.no
Løvemor79 Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Jeg synes det høres varmt ut å gå med tøfler eller sko inne om sommeren. Vi får høre hva de krever i vår barnehage, men kan hun bruke bare sokker, så går jeg for det.
La Perla Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Ulempen med antiskli-sokker er jo at de kan bli våte på føttene hvis det kanskje er litt vått i garderoben på regnvaersdager eller hvis noen har sølt med vann.
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har kjøpt sandaler til datteren min. Jeg tenker som så at det må være deilig å "lufte" føttene litt, etter å ha vært ute og lekt. Hvis de bruker tøfler inne, blir de i prinsippet gående med sko hele dagen.
Monstermamma Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 Har IKKE tenkt å kjøpe annet enn sklisokker til 1åringen, nei! Det er ikke bra for de små føttene å gå i sko/tøfler hele dagen. Dessuten har jeg to år investert i gode innesko til storesøster ved bhg-start, og de har nesten ikke blitt brukt!! ALDRI har hun hatt dem på ved henting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå