Gå til innhold

Barn og savn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For en tid tilbake så ble det slutt mellom meg og faren til datteren. Hun er 10 mnd og har begynt å vise et stort savn etter pappa. Hun gråter mye mer enn før, hun sover lite om natten, spiser mindre og er utrolig urolig på kveldene. Kan det ha noe med at pappa ikke er hos henne mer hver kveld? Jeg blir litt bekymret for henne når hun er slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor lenge siden det ble slutt mellom deg og pappaen til datteren deres, så det blir vanskelig å gjette seg til om hun 'husker' tiden veldig godt når dere bodde to sammen, om du skjønner hva jeg mener. Dette kommer og går i perioder. Jeg har selv en samboer som jobber på sjøen, og veslejenta vår er snart 2 år. Hun er litt nedfor de første dagen etter at pappaen er dratt, og går rundt å roper og leter etter han.

Det kan ikke være tenner som plager jenta ?

Datteren vår har i allefall blitt merkelig når tennene har meldt sin ankomst, sutrete, dårlig matlyst, urolig om natta og vanskelig å legge i perioder. Dette varer helt til tennene er kommet, så blir alt over til normalen igjen. Har dette pågått lenge ? Har hun fått noen tenner ?

Ikke vær bekymret, det er nok helt vanlig at barna har slike perioder. Forståelig nok er du jo lei deg pga. at det tok slutt mellom deg og pappaen, kanskje ting kan ordne seg med tiden for dere to ? :-)

Skrevet

Foreslå ovenfor faren att deler omsorgen 50/50, så får hun sett like mye til dere begge.

Skrevet

Er fjorten dager nå. Og det startet da han dro. Hun er veldig urolig, sint og gråter så utrolig sårt. Hun hyler av glede når hun ser bilde av han. Ikke tenner som plager henne nei. Har faktisk aldri reagert på det når hun får tenner. Ikke annet enn at hun sitter med alt i munnen;)

Om ting ordner seg vet jeg ikke, men ingen vet. Uansett så gjør det vondere å se jenta slik, enn at det er slutt med oss om du skjønner.

Skrevet

NEI!!! Han får ikke ha henne 50% nei. Han er alt for opptatt til å kunne ha henne. Da blir hun plassert hos barnevakter. Og det blir ikke aktuelt. Så han kan ikke ha henne noe mer enn annenhver helg, om han kan det uten å sette barnevakt inn. Så travel er han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...