Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 fant endelige lokale til den hellige datoen 070707.. lokale kostet hele 7000lkr..og jeg helt på å dåne av sjokk.... ordnet alkohol, fat og glass..og bestikk vet hvem jeg skal låne anlegg og høytalere av hente all dekor i sept kirken er betalt spørsmålet om forlover er spurt ark og invitasjoner er klare til å lages og skrives bil er sånn halvveis i boks fant dress til typen og lillegutt i england..skal titte på de i sept... mangler kun kjolen til meg...og blomster og bestille frisørtime, og ombooke fotograftimen
Maud Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Da kan man vel si at du er ute i god tid :-D Jeg skal gifte meg i oktober og har vel ikke kommet så mye lenger enn deg. Dessverre ser listen av ugjorte oppgaver ganske lang ut. Vi kommer nok i havn begge to!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 stresser ikke nå lengre...endelig lokaler...alle vi ringte på var oppbooket for leeenge siden...og kirken var oppbooket for 3år siden vist..så vi måtte velge en annen kirke... er kun kjolen som er ultimat viktig nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå