PrinsesseSjefen Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 hei! Har først ferie om ei uke jeg da.... men tror nok det blir "Arne Hjeltnes-turen" da. i dag har jeg fått låne bæremeis (har en, men den er vel ca 20 år gammel, og ikke god på lengre turer) Blir vel dårlig vær når jeg endelig får ferie.... Pleier egentlig være finest i august synes jeg da, men i år blir det sikkert motsatt. Det trenger ikke være 30 grader da. Takk for at du spør da! Skal nok si hvordan det går med oss.
kalana Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 God tur da. Vår ferie er over, så på mandag er det jobb igjen. Artig å høre hvordan det går med fjelltur med tre unger siden vi har tre selv. Har lyst å dra litt mer på tur igjen når ungene blir litt større. Foreløpig blir det mest kortere turer
PrinsesseSjefen Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 ja, gleder oss, hvis bare vi slepper øspøsende regnvær..... (kan vel ikke bli det hele ferien min vel....?) Hvor store er dine barn da?
kalana Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2006 15 mnd, 2,5år ogsnart 4,5år. Så det er jo to i bæremeisalder og selv om størstejenta er flink til å gå er det jo begrenset hvor langt vi kommer. I alle fall hvis vi skal ha med noe særlig mer enn niste og gå på stier. Dessuten er det bare eldstejenta som har sovet i telt og jeg ser ikke helt for meg hvordan natten ville blitt heller.... Men vi er glade i å gå på tur, så jeg ser for meg at vi prøver oss med telttur om et år eller to i alle fall.... Så får vi se hvor langt det blir når den tid kommer.
PrinsesseSjefen Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 vet ikke om jeg bare husker feil, men er du fra "mine kanter av landet"?
kalana Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2006 ja, der er jeg. Det vil si jeg er ikke her ifra da, men vi bor vel i alle fall ikke så mange kilometrene unna deg. Ikke det at jeg vet hvem du er da, men jeg husker deg i alle fall fra før her inne.
PrinsesseSjefen Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 da er ikke husken min så dum lell! Var noe i forbindelse med treff jeg syntes jeg hadde sett nicket ditt. Jeg er vel ikke herfra egentlig jeg heller, men har snart bodd her i 9 år da....
kalana Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har bodd her i 8 år akkurat, så det er jo dette som er hjemme da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå