To små, med øyne blå :-) Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Vannet har gått!!!! Vært til kontroll på ahus. Skal tilbake i morgen tidlig hvis jeg ikke får rier i mellomtiden. Men her ligger jeg med sterke kynnere eller rier med ca 10 minutters mellomrom!!!! Da er det min tur! Endelig! Får i hvertfall babyen min innen helgen er over. Blir satt i gang på lørdag hvis jeg ikke kommer i gang selv.. JIPPI!!!!! Måtte bare si det Håper dere andre kommer i gang snart og!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Så spennende! Lykke til! hva tror du gjorde susen?
KlemC 3småUnder3år Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Lykke til og krysser fingrene for deg.. Ja fortell... hva tror du gjorde susen??
To små, med øyne blå :-) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2006 enten fullmånen (sies jo at vannet går for utrolig mange rundt fullmåne) eller akupunkturen jeg fikk i går.. anbefales på det sterkeste og ta akupunktur! Klem fra
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 masse lykke til:-)håper det er vår tur snart..termin i dag
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Å, misunnelig!! Trodde vi ble enig på søndag om at jeg skulle få være fus?? Hi Hi... Gratulerer så mye og lykke til!! Gleder meg til å få beskjed når det er overstått. Nå som vannet har gått og du har rier så tipper jeg du ikke trenger å bli igangsatt. I mellom tiden sitter jeg her og venter, jeg... ;-) Lykke til og masse klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå