Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Var inne å titta på innbydelser, bordkort, meny.... på nett, og om vi skal kjøpe der kommer det på over 3000,- og det syns jeg var dyrt. Hvordan innbydelse sendte dere ut?
Maud Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg lagde innbydelsene selv. Skal lage bordkort og meny selv også. Brukte et tykt papir som er nesten brunt, skar ut to assymtriske hjerter og hadde et rødt kalkerpapir inni. Knøt invitasjonen sammen med et tynt silkebånd. Inntrykket ble enkelt og litt romantisk. Har fått masse positive tilbakemeldinger. Gå i en hobbybutikk. Der finnes det bøker med tips (jeg fant min idé i en slik bok og har bare omarbeidet den litt) eller se hvilke ferdige kort som står fremme til inspirasjon.
brooklyn Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Vi har printet det selv hjemme på en laserprinter. Kjøpte fint papir og det ble kanonflott!! har du anledning, hadde jeg tatt en tur innom f.eks panduro hobby og sett i de permene de har der. Det er så utrolig mange flotte ideer der! Og det blir mye billigere. ..og om ikke akkurat romantikken stod i taket da vi satt og jobbet med dette, så var det tross alt litt koselig med "hobby-kveld" hjemme!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Å, det var smart... tusen takk begge to! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå