Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i tilfelle ... etter hvor mange mnd.

Jeg har ikke fått den tilbake ennå og jenta mi er straks 9mnd.. synes dette er merkelig.. jeg ammer jo, men dog..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått tilbake nei, gutten vår er 6,5 måned.

Skrevet

Jepp. Fikk tilbake etter litt over 6 uker, hvis jeg ikke husker feil. Mini er 3 mnd. nå og jeg har allerede hatt den 2 ganger.

Kjipt da. Men mistet melken etter 3 uker så det har sikkert noe med det å gjøre.

Skrevet

Da jeg sluttet å amme etter 3 mnd fikk jeg tilbake mensen

Skrevet

ja fikk den i dag, 8 1/2 md etter fødselen. Ammer ennå.

Skrevet

Sluttet å amme når han var to mnd,nå er han syv og jeg har enda ikke fått den!!!!

Går på cerazette da....

Skrevet

nei, gutten min er 3 månder, men jeg har ikke fått den tilbake.. men jeg ammer da!!

Skrevet

Har ikke fått den tilbake. Han er 10 uker. Men har begynnt på cerazette for noen uker siden, kan jo ha noe med det å gjøre..

Skrevet

Ingen mens her heller. Gutten min er 3,5 mnd. Går på cerazette, så kan jo være derfor. Jeg ammer mest om natta.

Skrevet

Har ikke fått den tilbake og sluttet å amme da han var 6 uker og nå er han strax 12 uker.

Skrevet

tror jeg fikk mensen tilbake etter 6-7 uker har hatt den 3 ganger alt og jeg ammet i ca 2,5 mnd også.......

Sander blir 4 mnd til lørdag

Skrevet

Jeg fikk mensen når lille tuppen var 5 uker gammel....*sukk* kjedelig!

Så der kom beviset på at fullamming ikke er prevensjon!

Skrevet

Pjokk er 4 mnd, jeg fullammer men fikk mensen tilbake to mnd etter fødselen...

Skrevet

min er snart 11 mnd, fikk den for en uke siden samme dag som jeg begynte å trappe ned på ammingen...

Skrevet

Eg fekk mensen tilbake då småen var ca 7 mnd, eit par veker etter vi kutta nattamminga for ei stund.

Har høyrd om fleire som har gått i både eitt og to år uten å få den tilbake etter fødsel.

Skrevet

Fullammet han, men fikk den tilbake etter 6 mnd.

Nå har jeg hatt den bare to ganger, for den hoppet over en gang.

Skrevet

den kom med 17 mai toget... *hehehe* da var lillesnupp 2 1/2 mnd... :)

kan ikke si den var savnet, men men:)

Skrevet

Har hatt den 1 gang siden han ble født... Sluttet å amme etter 2 uker.. No er han 3 mnd...

Venter den i disse tider ja :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...